|

امیرحسین شریفیان کیست؟ مالک کوروش کمپانی سرباز فراری که شد کلاهبردار

امیرحسین شریفیان متولد ۱۳۷۵ مالک اصلی مجموعه «کوروش کمپانی» است

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- امیرحسین شریفیان مالک کوروش کمپانی، کسی است که اکنون به علت کلاهبرداری متواری شده است و پلیس در صدد یافتن وی است. 

امیرحسین شریفیان متولد ۱۳۷۵ مالک اصلی مجموعه «کوروش کمپانی» است که با ۱۸۰ روز غیبت اولیه اقدام به تکمیل دفترچه سربازی می‌کند اما از رفتن به سربازی خودداری کرده و از سال ۱۴۰۰ تا به امروز سرباز فراری است. 

سؤال اصلی از نهادهای نظارتی این است که چگونه یک سرباز فراری می‌تواند یک شرکت تاسیس کند و به راحتی با کمک تبلیغات گسترده سلبریتی‌ها بتواند سرمایه مردم را بالا بکشد؟!

کوروش کمپانی چگونه از مردم کلاهبرداری می کرد؟

‎کوروش کمپانی طی ۱۰ ماه حدود ۲ هزار میلیارد تومان از مردم کلاهبرداری کرد و با وعده فروش آیفون ۲۰ میلیون تومانی و سوء استفاده از چهره های شناخته شده به هدف خود رسید! در یک ماه اخیر اول در ۸ بهمن خبر پلمپ شدن این شرکت معروف به گوش رسید و به دنبال آن استوری های مدیرعامل کمپانی در جوابیه اتحادیه دست به دست در رسانه ها چرخید و در آخر اعلام شد امیرحسین شریفیان در تاریخ ۲۶ بهمن ماه از کشور متواری شده است!

پلمب

چه کسانی برای شریفیان تبلیغ کردند؟

شرکتی که این مدت بر سر زبان‌ها افتاده بود و حتی برخی از چهره‌های سینمای ایران از جمله سید جواد هاشمی، یوسف صیادی، رضا شفیعی جم، یوسف تیموری و خیلی از دیگر هنرمندان و اینفلوئنسرها از آن حمایت کردند. حالا این کلاهبرداری از مردم آشکار شده و علیرغم این تهدیدها عملاً مردم سرمایه خود را از دست داده‌اند و کالایی نیز دریافت نکرده‌اند.

889631_803

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی