|

با مانتوی کتی مثل آب خوردن کلی استایل شیک بساز؛ آخه این مانتوها ذاتشون بَرندس

مانتوهای کتی جزء پرکاربردترین لباس هایی هستند که میتونید توی مهمونی های رسمی، استایل روزمره، قرارهای عاشقانه و ... ازشون استفاده کنید.

لینک کوتاه کپی شد
4

شایانیوز- مهم نیست تو چه فصلی از سال باشیم مانتوی کتی از اون لباس هاییست که همیشه میشه یه استایل بی نقص و جذاب باهاش ساخت چه با شومیز، شلوار راسته و کفش پاشنه بلند ست بشه چه با کتونی، شلوار مام استایل و تیشرت. در واقع چه رسمی پوش باشید چه اسپرت پوش با مانتوی کتی جذاب ترین خودتون میشید.

مانتوهای کتی در رنگ ها و مدل های مختلف در بازار موجودند و از اون جایی که ساده هستند هیچ وقت نباید نگران این باشید که از مد می افتن. (البته اگه جزء افرادی هستید که دوست دارید طبق مد لباس بپوشید.) این کت ها جزء پرکاربردترین لباس هایی هستند که میتونید توی مهمونی های رسمی، استایل روزمره، قرارهای عاشقانه و ... ازشون استفاده کنید و مطمئن باشید که حسابی خوشتیپ شدید.

توی این مطلب قراره چنتا استایل شیک با مانتوی کتی بهتون معرفی کنیم پس اگه دوست دارید با این مانتوهای جذاب یه استایل بی نقص برای خودتون بسازید در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

چطور با مانتوی کتی یه استایل جذاب بسازیم؟

مانتو کتی یکی از آیتم‌هایی است که وجودش در کمد لباس هر خانمی ضروریه چرا که به سادگی و بدون تلاش زیاد، می‌تونید باهاش یه استایل شیک و جذاب برای خودتون بسازید.

مانتوی کتی

مانتوی کتی به صورت کت و شلوار ست بپوشید

یکی از ساده‌ترین روش‌ها برای پوشیدن مانتوی کتی به صورت کت و شلوار ستِ. برای جذاب‌تر کردن استایلتون استفاده از اکسسوری‌ها رو فراموش نکنید به عنوان مثال یه کیف دستی چرم یا کمربند می‌تونه جلوه‌ خوبی به استایلتون بده. برای کامل کردن استایلتون یک جفت کفش پاشنه بلند هم بزنید تنگش و حسابی بترکونید. برای این ست کیف و کفشُ به رنگی انتخاب کنید که با رنگ کت و شلوارتون هارمونی داشته باشه. مثلا اگه لباستون مشکیه کیف و کفشُ از رنگ هایی مثل قرمز، سفید، طوسی، کرم، صورتی، پترن پلنگی و ... انتخاب کنید.

IMG_20220302_122923

استایل مونوکروم با مانتوی کتی

به گزارش شایانیوز اگه طرفدار استایل مونوکروم هستید میتونید روی مانتوی کتی حساب ویژه باز کنید. مونوکروم به‌ معنی تک‌ رنگِ برای اینکه به این استایل رنگ و جلوه بدید میتونید اکسسوری های این ستُ تیره تر یا روشن تر از رنگ اصلی انتخاب کنید یا اینکه از پارچه های طرح دار استفاده کنید. یکی از ویژگی های استایل مونوکروم اینِ که بلندتر و لاغرتر دیده میشید. پس این سبک برای افراد ریزنقش و تپل گزینه خوبی ا‌ست. مشکی، سفید و طوسی جزء رنگ های پرطرفدار در استایل مونوکروم است. 

اگه دوست دارید خاص‌تر باشید، می‌توانید از طرح‌های چهارخونه یا راه راه استفاده کنید. برای مثال یه مانتو کتی صورتی رو به همراه یک شلوار پارچه‌ای چهارخونه‌ سفید و صورتی ست کنید مطمئن باشید حسابی جذاب خواهید شد.

مانتوی کتی

مانتوی کتی با اورال بپوشید

خیلی از ماها با شنیدن اورال یاد سرهمی های دوران بچگیمون می افتیم اما چند سالیه که این لباسا پاشون به دنیای بزرگسالا هم باز شده و طرفداران خیلی زیادی پیدا کردن. اگر شما هم دوست دارید با مانتوی کتی یه تیپ جدید بزنید با اورال ستش کنید. این سرهمی ها تنوع خیلی زیادی دارن بنابراین چه قد بلند باشید چه قد کوتاه چه لاغر باشید چه چاق میتونید اورالِ متناسب با اندامتون پیدا کنید. اگه اندام پری دارید و نسبتا قد کوتاهید از طرح های تک رنگ استفاده کنید. اگه ران های بزرگی دارید سرهمی های آزاد یا دمپا گشاد بپوشید.

IMG_20220309_122515

از مانتوی کتی با رنگ‌های درخشان استفاده کنید

اگر دوست دارید استایلتونُ کمی خاص کنید، از رنگ‌های روشن و شاد استفاده کنید. یه کت لیمویی، آبی روشن یا نارنجی میتونه همه نظرها رو البته به شکل مثبت به سمت شما جلب کنه. پس جسارت داشته باشید و کمی از رنگ های همیشگیتون فاصله بگیرید. رنگ های شاد و روشن اگه در جای درست قرار بگیرن، میتونن شما رو خیلی شیک، جذاب و مد روز نشون بِدَن. نکته مهم در استفاده از این رنگ ها اینِ که یاد بگیرید که چجوری رنگ ها رو تو استایلتون به کار ببرید که هم باهاش احساس راحتی کنید و هم خیلی شیک به نظر برسید.

مانتو

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما رو دنبال کنید.​​​

عکس از صفحه model_shiiiik

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی