|

انواع استایل با تدی

اگه از پالتو و مانتوهای ساده خسته شدی تدی بپوش؛ انواع استایل با ترند محبوب زمستانی

انواع استایل با تدی

پالتوی تدی یکی از نمونه های شیک و جذاب پالتو است که این روزها تبدیل به یک ترند شده است. پس دیگه وقتشه یکی از این پالتوها را خریداری کنید.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- با سرد شدن هوا و فرا رسیدن فصل زیبای زمستان همه ما به فکر تهیه لباس های گرم می افتیم ولی نکته جالب در این مورد این است که آیا امسال هم مثل هر سال قرار است از پالتو و کاپشن های تکراری استفاده کنیم یا می توانیم تحولی در استایل و ظاهر خود ایجاد کنیم؟ در جواب سوال بالا باد بگوییم که بله چرا که نه با توجه به ترندها و مد روز شما می توانید استایل های زمستانی خاص و متفاوتی داشته باشید. یکی از محبوب ترین ترندهای فصل زمستان که چندسالی است شاهد درخشیدن مداوم آن در عرصه مد و فشن هستیم لباس های تدی است. جالب است که بدانید تدی به نوعی پارچه پشمی و با الیاف بلند گفته می شود و لباس هایی که از این پارچه تولید می شوند نیز تدی نام گذاری می شوند، برای مثال پالتو تدی، پیراهن تدی، هودی تدی و ... . اگر جزو افراد سرمایی هستید و همیشه به پوشیدن لباس های گرم تمایل دارید، پالتو تدی یکی از گزینه های مناسب برای فصل زمستان است. زیرا این پالتو علاوه بر داشتن ظاهر زیبا و مد روز بسیار گرم است.

اما نکته قابل توجه در اینجا این است که باید به انتخاب آیتم های مکمل در ست کردن با تدی ها کمی حساس و با دقت عمل کرد. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با انواع استایل تدی بیشتر آشنا شوید.

پالتو تدی

پالتو تدی

پالتو تدی بپوشید؛ استایل کلاسیک را مد روز تجربه کنید

پالتو یکی از بالاپوش های کلاسیک و شیکی است که ما معمولا برای مهمانی ها و مراسم های رسمی از آن استفاده می کنیم. حال اگر می خواهید استایلی کلاسیک ولی در عین حال زیبا و مدرن داشته باشید بهترین گزینه برای شما پوشیدن یک پالتو تدی شیک است. این پالتوها معمولا دارای قدهای کوتاه و یا خیلی بلند هستند و جالب است که بدانید هر کدام از این پالتوها به شکلی متفاوت ست می شوند. برای مثال اگر یک تدی کوتاه به تن کرده اید می توانید آن را با یک لگ چرمی یا یک بوت بلند تا زانو ست نمایید و اگر یک تدی بلند را برای استفاده انتخاب کرده اید بهتر است از یک نیم بوت اسپرت و کوتاه و یک شلوار اسکینی استفاده کنید؛ تا ظاهری زیبا و زمستانی داشته باشید.

پالتو تدی

پالتو تدی

هودی تدی یا تدی های جلو بسته تن کنید؛ استایل کژوال و شیک

یکی دیگر از استایل های دلبرانه فصل زمستان را می توان با هودی تدی داشت. بله شما می توانید در استایل های کژوال و راحت هم مدرن و ترند پوش باشید و علاوه بر راحتی و احساس گرما، زیبایی ظاهری را تجربه کنید. اگر قصد خرید یکی از این تدی های اسپرت را دارید بهتر است که بدانید این تدی ها بیشتر از هر چیز دیگری با شلوارهای مام استایل و یا مام فیت ست می شوند. نکته قابل توجه برای ست کردن این آیتم های زمستانی زیبا این است که بر خلاف نوع بالا آن ها را می توان به جای بوت با کتونی و یا ونس های سفید پوشید.

هودی تدی

پالتو تدی

پیراهن تدی بپوشید؛ زمستانی متفاوت و خاص داشته باشید

یکی از تصوراتی که در ذهن بیشتر مردم وجود دارد این است که نمی توان در فصل های سردی مانند زمستان پیراهن یا دامن پوشید؛ در حالیکه این تفکر کاملا اشتباه است زیرا شما می توانید با توجه به ترندها پیراهن های زمستانی بپوشید و استایلی متفاوت و خاص داشته باشید. پیراهن های تدی معمولا دارای قدهای بلندی هستند، برای مثال بلندی قد اکثر آنها تا بالای مچ پا است و شما می توانید آنها را به راحتی با یک جوراب شلواری ضخیم یا بافتنی ست کنید و دیگر نیازی به پوشیدن شلوار نخواهید داشت، در این حالت بهتر است برای تکمیل استایل زیبا و منحصربفرد خود از نیم بوت های ساده و اسپرت استفاده کنید؛ ولی به یاد داشته باشید که اگر پیراهن را تنها و بدون جوراب شلواری به تن کردید کتونی سفید هم انتخاب مناسبی برای شما است.

پیراهن تدی

پیراهن تدی

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی