|

بررسی استایل پردیس احمدیه

استایل مونوکروم و سفید پردیس احمدیه در اکران خصوصی دارکوب؛ ساحل پوست شیر چه عروسی شده!

پردیس احمدیه

پردیس احمدیه از بازیگران جوان و با استعداد کشورمان است که جدیدا با نقش آفرینی در سریال پوست شیر و استایل های مونوکروم خود شناخته شده است.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- پردیس احمدیه متولد 8 تیر 1371 در تهران، بازیگر سینما و تلویزیون است. او فارغ التحصیل رشته نوازندگی موسیقی و ساز ایرانی می باشد که اتفاقی وارد بازیگری شد و حالا علاقمند به ایفای نقش های متفاوت و غیر کلیشه ای است. پردیس سال 1385 وقتی 15 سالش بود بصورت کاملا اتفاقی با حمید نعمت الله آشنا شد و یک سال بعد توسط او به افشین صادقی معرفی شد. از مشهورترین فیلم‌ هایی که پردیس احمدیه در آن بازی کرده، می توان به لاک قرمز و فیلم تومان اشاره کرد و از دیگر آثار او می توان به نوبت لیلی، سرکوب، دلم می‌ خواد، خفه‌ گی، پوست شیر و خانه دختر اشاره کرد. او در ششمین جشنواره فیلم شهر در سال ۱۳۹۶ برای فیلم لاک قرمز به عنوان بهترین بازیگر زن دست یافت و همچنین نامزد بهترین بازیگر نقش اول زن در نوزدهمین جشن سینمای ایران اعلام شد. حال اگر بخواهیم درباره استایل شخصی و سبک انتخاب لباس های این بازیگر خوش استایل و شیک پوش نظر بدهیم باید بگوییم او یکی از طرفداران سبک مونوکروم و مینیمال است.

شما با یک نگاه کلی به تمام استایل های او متوجه خواهید شد که او علاوه بر ساده پوشی بر راحتی خود در استایل انتخابی هم توجه می کند. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا با چندتا از جدیدترین استایل های پردیس احمدیه در اکران خصوصی فیلم دارکوب آشنا خواهید شد.

پردیس احمدیه

پردیس احمدیه

استایل مونوکروم سفیدِ دخترک ساده و شیک پوش سینما

همانطور که در قسمت بالا اشاره کردیم پردیس احمدیه یکی از علاقه مندان به سبک مونوکروم و تک رنگ پوشی است و جالب است که بدانید این بازیگر جوان در سه تا از اکران های خصوصی فیلم دارکوب از استایل مونوکروم استفاده کرده است. او در یکی از این مراسم ها یک شلوار بگ، شومیز و مانتو سفید به تن داشت و برای تکمیل استایل جذاب خود از کیف و کفش مشکی و شال سبز کمک گرفته بود. این بازیگر جوان همانطور که در انتخاب لباس های زیبا و ساده مهارت دارد در انتخاب اکسسوری هم مهارت دارد، شال طرح دار و ملیح این بازیگر نشانگر همین ویژگی در استایل او است.

پردیس احمدیه

پردیس احمدیه

استایل نارنجی مشکی پردیس احمدیه؛ مثل همیشه شاد و پرانرژی

پردیس احمدیه از دهه هفتادی‌ های موفق سینمای ایران است که در طول مدت نه‌ چندان طولانی حضورش در سینما هم انتخاب‌ های خوبی داشته است. او شخصیتی جدی، مستقل و مصمم را از خود نشان می‌ دهد و این ویژگی ها همانطور که از شخصیت او پیدا است در استایل و انتخاب لباس هایش هم به خوبی قابل مشاهده است. این بازیگر جوان بیشتر اوقات لباس های ساده و کلاسیک می پوشد ولی جالب است که بدانید اگر بخواهد متفاوت لباس به تن کند این کار را مصصم و با شجاعت انجام می دهد. استایل نارنجی مشکی پردیس احمدیه در اکران فیلم دارکوب یکی از استایل های زیبا و جسورانه این بازیگر جوان محسوب می شود.

پردیس احمدیه

پردیس احمدیه

استایل مونوکروم مشکی پردیس احمدیه؛ شیک و خانومانه

پردیس احمدیه یکی از بازیگران ساده پوش و جذاب سینمای ایران است که نه تنها در زندگی شخصی خود هیچ حاشیه ای ندارد بلکه در انتخاب لباس و استایل خود آنچنان محتاط است که هیچ گونه نقد و حاشیه ای به او وارد نیست. او در یکی دیگر از شب های اکران فیلم دارکوب یک استایل مونوکروم و مشکی را انتخاب کرده بود که نه تنها به او ظاهری زیبا و شیک بخشیده بود او را بیش از قبل خوش استایل نشان داده بود. پردیس احمدیه در این استایل خد از یک شومیز توپ توپ و یک شلوار راه راه استفاده کرده بود که این دو آیتم باعث شده بودند استایل ساده مونوکروم او به یک استایل مدرن و جذاب تبدیل شود.

پردیس احمدیه

پردیس احمدیه

اگر دوست دارید مثل بازیگرا لباس بپوشید و خوشتیپ باشید صفحه استایل سلبریتی ما رو حتماً دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی