|

معرفی انواع مانتو عروسکی

استایل بهاری با مانتو عروسکی؛ همیشه میتونی کت بپوشی بهار و فانتزی و چین چینی بپوش

مانتو عروسکی

مانتو عروسکی یکی از آیتم هایی است که این روزها طرفداران بسیاری دارد. در واقع مانتو عروسکی مانتویی کوتاه و چین دار با طرح های مختلف است.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- مانتو یکی از آیتم هایی است که به جرات می توان گفت بیشترین تاثیر را روی ظاهر و سبک استایل شما دارد، در نتیجه فراموش نکنید که انتخاب مانتو کمی حساس تر از آیتم های دیگر و مکمل است. مانتو عروسکی یکی از ترندهای پرطرفدار در سال 1402 و 1401 است که علاقه مندان خاص خود را دارد. شما با انتخاب لباس‌ های مناسب می‌ توانید مانتو عروسکی خود را ست کرده و استایلی خاص و زیبا داشته باشید. حال اگر برایتان سوال است که چگونه باید بگویم که در ادامه با انواع مانتو کوتاه و عروسکی و ست کردن آن ها آشنا خوتاهید شد. فراموش نکنید که همیشه قبل از خرید یا ست کردن مانتو خود باید از انواع آیتم انتخابی یا اینکه آیا این ترند به شما هم می آید یا خیر آگاه باشید. برای مثال ممکن است در بین ترندهای سال جدید یک مدل از آن ها به فرم اندام یا بدن شما نیاید در نتیجه سعی کنید از بقیه نوع ها انتخاب کنید و از پوشیدن مدلی که به شما نمی آید پرهیز کنید هر چند که زیبا و دوست داشتنی باشد.

قبل از آن که با اصول ست کردن مانتو عروسکی آشنا شویم، بهتر است بدانیم دقیقا به چه مانتویی عروسکی گفته می شود. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با انواع مانتو عروسکی آشنا شوید.

انواع مانتو عروسکی

انواع مانتو عروسکی

بهار را با مانتو جلو بسته و عروسکی راحت و شیک بگذرانید

مانتوهای عروسکی معمولا مانتوهای کوتاه و پر چینی هستند که از پارچه هایی مانند کرپ، حریر، داکرون، لنین و الیاف طبیعی دوخته می‌ شوند. این مانتو ها اغلب طرح‌ های شاد و فانتزی دارند و در مدل های جلو بسته و جلو باز طراحی می شوند. حال اگر می خواهید بهار را راحت و خنک بگذرانید و از لایه لایه لباس پوشیدن راحت شوید پیشنهاد ما به شما انتخاب یک مانتو عروسکی جلو بسته به همراه یک شلوار مام استایل و کتونی ونس است. شما با این استایل می توانید ساعت ها به پیاده روی و خرید بپردازید بدون آنکه ذره ای خسته شوید و احساس گرما کنید.

انواع مانتو عروسکی

انواع مانتو عروسکی

اگر اهل استایل های لایه لایه هستید مانتو جلوباز را انتخاب کنید

شما می توانید با انتخاب یک مانتو عروسکی و جلو باز علاوه بر اینکه از استایل لایه لایه و زیبای خود لذت می برید مدرن و امروزی لباس بپوشید. البته در ست کردن این گونه استایل ها فراموش نکنید که مانتو عروسکی از آن جایی که اغلب دارای طرح های شلوغ است، برای ست کردن و انتخاب لباس های دیگر، طرح های ساده و یا حتی تک رنگ را انتخاب کنید. برای مثال برای زیر مانتو سعی کنید از تاپ یا تیشرت های ساده و تک رنگ استفاده کنید و از انتخاب تیشرت های طرح دار پرهیز کنید.

انواع مانتو عروسکی

انواع مانتو عروسکی

اگر مانتو کوتاه را نمی پسندید مانتو عروسکی بلند بپوشید

یکی از مهم ترین انتخاب ها برای ست کردن مانتو عروسکی، انتخاب مناسب شلوار است. شما می توانید مانتو عروسکی خود را با شلوار مام استایلی که نه جذب نه گشاد است، ست کنید. ولی دقت کنید که اگر نوع بلند این مانتو را انتخاب کرده اید لازم است در انتخاب شلوار دقت بیشتری کنید زیرا شلوار مام استایل برای مانتو بلند گزینه مناسبی محسوب نمی شود. شما می توانید مانتو عروسکی بلند خود را با یک شلوار پارچه ای راسته و نسبتا جذب و کفش پاشنه بلند ست نمایید و برای جذابیت بیشتر از اکسسوری های جذاب و نیمه رسمی ای مانند گوشواره های ترند و بزرگ استفاده کنید.

انواع مانتو عروسکی

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی