|

بهترین گوشی شیائومی تا 7 میلیون / اینا تا دو ماه دیگه این قیمت نیستن بیخودی گرون نخری

در این مقاله چندتا از بهترین گوشی های شیائومی تا 7 میلیون رو بهتون معرفی کردیم تا یه خرید و انتخاب عالی داشته باشید.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- این روزا یه سری که به بازار موبایل بزنید یه عالمه مغازه میبینید که بلااستثنا گوشی های سامسونگ و شیائومی رو دارن و فروشنده ها هر کدوم در تلاش برای این هستن که مشتری های خودشون رو جذب کنن و یکی رو بالاخره تبدیل به کاربر سامسونگ و یا شیائومی کنن که خب در نهایت هم موفق میشن و به همین دلیل هست که این دو برند غول بازار موبایل در کشور ما هستن چرا که از بهترین گوشی تا 3 میلیون هم تولید میکنن تا 60 میلیون که خب این نشون میده شما با هر بودجه ای که به سراغ خرید برید ناامید نخواهید شد و میتونید گوشی رو که میخواهید رو تهیه کنید و از کار کردن باهاش نهایت لذت رو ببرید. 

ولی خب در زمینه ی خرید گوشی بهتره که تنها فاکتور قیمت رو مدنظر قرار ندید و فقط به فکر این که گوشی اقتصادی بخرید نباشید چرا که در صورتی که گوشی شما کیفیت خوبی نداشته باشه و مدام هنگ کنه ناخودآگاه دلتون میخواد که سرتون رو و یا گوشی رو به دیوار بکوبید و این بازی رو تموم کنید بنابراین خیلی مهمه که علاوه بر بودجه به کیفیت هم دقت کنید و صد البته هم فکر نکنید که با با بودجه های کم نمیشه گوشی خوب خرید فقط باید زرنگ باشید و شکارچی و بازار رو زیر و رو کنید تا بتونید اون محصولی رو که دلخواهتون هست رو پیدا کنید. حالا ما هم در این مقاله برای ین که کار شما رو راحت تر کرده باشیم میخواهیم چند تا از بهترین گوشی های شیائومی تا 7 میلیون رو بهتون معرفی کنیم، پس در ادامه با ما همراه باشید.

بهترین گوشی شیائومی تا 7 میلیون

POCO X3 Pro از بهترین گوشی های شیائومی تا 7 میلیون

برسیم به اولین محصول از بهترین های شیائومی در بازه ی قیمتی 7 میلیونی یعنی POCO X3 Pro که در صورت علاقمندی به بازی های کال آف دیوتی و پابجی و مهم نبودن پشتیبانی گوشی از 5G میتونه یه انتخاب اقتصادی و خوب باشه براتون. شیائومی برای این محصول خودش از یه نمایشگر به اندازه ی 6.67 اینچ استفاده کرده که توان نوسازی تصویر در اون در هر ثانیه 120 هرتزه که این عدد نشون دهنده ی این هست که شما میتونید محتواهای مختلف رو در این صفحه نمایشی بدون تاخیر و لگ مشاهده کنید البته که نوع این صفحه نمایش LCD با پنل IPS هست که در صورت امولد بودن بسیار بهتر میشد. وزن این محصول 215 گرم هست و نه خیلی سبکه و نه خیلی سنگین.

کمپانی چینی برای پردازنده از یه تراشه ی Qualcomm Snapdragon 860 استفاده کرده که سرعت و عملکرد خوبی داره. نقطه قوت این محصول باتری اون هست که دارای 5160 میلی آمپر ساعت ظرفیته و طول عمر و دووم خوبی داره. دوربین اصلی این گوشی هم از یه سنسور 48 مگاپیکسلی و دوربین سلفی هم از سنسور 20 مگاپیشکلی برخورداره.

بهترین گوشی شیائومی تا 7 میلیون

Redmi Note 11S از بهترین گوشی های شیائومی تا 7 میلیون

برسیم به دومین محصول از بین بهترین های شیائومی تا 7 میلیون یعنی Redmi Note 11S که ظاهر خوبی داره و تونسته از زمان معرفیش برای خودش طرفدارهای زیادی رو جذب کنه. توان نوسازی تصویر در این محصول در هر ثانیه 90 هرتزه که خب این نشون میده که شما میتونید محتواهای مختلف رو بدون تاخیر مشاهده کنید. در زمینه ی پردازنده برای این محصول از یه تراشه ی Mediatek Helio G96 استفاده شده که عملکردش بدک نیست. دوربین اصلی این محصول دارای یه سنسور  108 مگاپیکسلی و دوربین سلفی هم دارای سنسور 16 مگا پیکسلی هست.

از بهترین ویژگی هایی که این محصول داره میشه به وزن سبک اون اشاره کرد که تنها 179 گرمه و بسیار خوش دسته. ظرفیت این باتری هم 5000 میلی آمپر ساعت هست.

بهترین گوشی شیائومی تا 7 میلیون

Redmi Note 10 Pro Max از بهترین گوشی های شیائومی تا 7 میلیون

برسیم به آخرین گوشی که میخواهیم در لیست بهترین های شیائومی تا 7 میلیون بهتون معرفی کنیم یعنی Redmi Note 10 Pro Max که در زمینه های زیادی حرف ها برای گفتن داره و یه عالمه خاطرخواه جذب کرده. این گوشی از یه صفحه نمایش به اندازه ی 6.67 اینچ برخورداره که از نوع سوپر امولده و توان نوسازی تصویر در اون در هر ثانیه برابر با 120 هرتزه و شما میتونید انتظار وضوح و رزولوشن خوبی رو ازش داشته باشید. برای محافظت از این صفحه نمایش هم یه گلس گوریلاگلس 5 روی اون نصب شده که اون رو در برابر خط و خش هم مقاوم میکنه.

شرکت شیائومی برای این محصول خودش از یه تراشه ی Qualcomm Snapdragon 732G به عنوان پردازنده استفاده کرده. باتری این گوشی هم یکی از نقاط قوت اون بشمار میاد چرا که 5020 میلی آمپر ساعت ظرفیت داره و شارژدهی خوبی هم ارائه میده. دوربین اصلی سنسور 108 مگاپیکسلی و دوربین سلفی هم سنسور 16 مگاپیکسلی داره.

بهترین گوشی شیائومی تا 7 میلیون

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی