|

گوشی هایی که ارزش خرید دارند / با اینا هر بازی رو که دوست داری پلی کن عمرا هنگ کنن

در این مقاله چندتا از گوشی هایی که ارزش خرید دارند رو بهتون معرفی کردیم که میتونید از بین اون ها انتخاب خوبی داشته باشید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- دوست دارید که گوشیتون چه ویژگی هایی داشته باشه مثلا قیمت ارزون داشته باشه، پردازنده ی پر سرعت داشته باشه، باتریش خوب باشه و... حال یه سوال پیش میاد آیا تا به حال یه گوشی تهیه کردید که همه ی این استانداردها رو با هم داشته باشه یعنی یه گوشی اقتصادی و با کیفیت بالا باشه که نیازهای شما رو کاملا برآورده میکنه و از کار کردن باهاش بسیار لذت میبرید اگر جوابتون بله هست که این یعنی شما ماهیگیری و شنا در بازار امروز رو به خوبی بلد هستید ودر صورتی که جوابتون نه هست که باید بگیم یه مقدار تلاشتون رو بیشتر کنید میتونید محصولی رو که کاملا مناسب شماست تهیه کنید.

البته که در این بین شاید بگید که مهم ترین مسئله پول هست و هر چقدر پول بدی همون قدر هم آش میخوری که در جواب به شما باید بگیم که همیشه اینطور نیست مثلا پیش میاد که بعضی از بهترین گوشی ها تا 12 میلیون که جزء میان رده ها بشمار میان یه سری ویژگی های مشابه گوشی های پرچمدار داشته باشن که خب شما باید در صورتی که میخواهید گوشی بخرید اون ها رو شناسایی کنید و با خیال راحت به سراغشون برید که خب این موضوع لازمه ی کسب اطلاعات هست به همین خاطر ما در این مقاله چندتا از بهترین گوشی هایی که ارزش خرید دارند رو با قیمت های مختلف بهتون مغعرفی میکنیم تا بتونید انتخاب راحت تری داشته باشید، پس در ادامه با ما همراه باشید.

گوشی هایی که ارزش خرید دارند

Galaxy A54 سامسونگ از گوشی هایی که ارزش خرید دارند

برسیم به اولین محصولی که در بین گوشی هایی که ارزش خرید دارند هست یعنی Galaxy A54 سامسونگ که قیمت مناسبی داره و در حال حاضر چیزی حدود چهارده میلیون و پونصد هزار تومنه و میشه اون رو یکی از بهترین ها و ارزون ترین گوشی های میان رده ی سامسونگ بشمار آوورد که از وقتی که معرفی شده توجه کاربرهای زیادی رو به خودش جلب کرده. کمپانی کره ای برای این محصول از یه نمایشگر به اندازه ی 6.4 اینچ استفاده کرده که از نوع سوپرامولده و توان نوسازی تصویر در اون در هر ثانیه 120 هرتزه که با این عدد شما میتونید محتواهای مختلف رو بدون تاخیر مشاهده کنید.

در این محصول از یه تراشه ی اگزینوس 1380 استفاده شده که سرعت و عملکرد بسیار خوبی ار خودش نشون میده و میشه به راحتی با اون کارهای روزمره ی خودتون رو انجام داده و بازی ها و برنامه های سنگین رو به اجرا دربیارید. دوربین اصلی این محصول اهم از یه سنسور 50 مگاپیکسلی و برای دوربین اصلی هم از یه سنسور 32 مگاپیکسلی استفاده شده و باتری هم 5000 میلی آمپر ساعت ظرفیت داره و طول عمر و شارژدهی مناسبی داره.

گوشی هایی که ارزش خرید دارند

Redmi Note 12 Pro از گوشی هایی که ارزش خرید دارند

برسیم به یه محصول دیگه که منتها از یه کمپانی دیگه یعنی Redmi Note 12 Pro شیائومی که تونسته بین کاربرا برای خودش اسم و رسم در کنه و این موضوع میتونه به علت داشتن قیمت اقتصادی اون هم باشه که چیزی حدود دوازده میلیون و پونصد هزار تومنه. کمپانی چینی برای این محصول از یه صفحه نمایش به اندازه ی 6.67 اینچ استفاده کرده که رزولوشن و وضوح تصویر خوبی داره و توان نوسازی تصویر در اون در هر ثانیه 120 هرتزه و با گوشی های پرچمدار برابری میکنه. همچنین حداکثر روشنایی این محصول در محیط باز به 900 نیت میرسه که از این نظر کار کردن باهاش زیر نور خورشید کار سختی نیست.

در زمینه ی پردازنده هم برای این محصول از یه تراشه ی Dimensity 1080 استفاده شده که میتونه بازی های سنگین رو هم حتی باز کنه و سرعت قابل قبولی هم داشته باشه. در قسمت دوربین اصلی این گوشی یه سنسور 50 مگاپیکسلی و در قسمت دوربین سلفی یه سنسور 16 مگاپیکسلی استفاده شده که روی هم رفته کیفیت خوبی ارائه میکنن. باتری هم 5000 میلی آمپر ساعت ظرفیت داره و از فست شارژ هم پشتیبانی میکنه.

گوشی هایی که ارزش خرید دارند

Galaxy A25 سامسونگ از گوشی هایی که ارزش خرید دارند

برسیم به یکی دیگه از گوشی هایی که ارزش خرید داره و بسیار هم خوش قیمته یعنی Galaxy A25 که تنها هشت میلیون و پونصد هزار تومنه که خب در مقابل ویژگی هایی که داره واقعا قیمت مناسبیه مثلا این گوشی  دارای یه صفحه نمایش به اندازه ی 6.5 اینچ هست که از نوع سوپر امولده و حتی توان نوسازی تصویر در اون در هر ثانیه 120 هرتزه که با گوشی های پرچمدار برابری میکنه.

پردازنده یه تراشه ی Exynos 1280 که عملکرد قابل قبولی داره. دوربین اصلی دارای سنسور 50 مگاپیکسلی و دوربین سلفی هم سنسور 13 مگاپیکسلی داره. باتری هم دارای 5000 میلی آمپر ساعت ظرفیت هست.

گوشی هایی که ارزش خرید دارند

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی