|

بهترین گوشی های شیائومی تا 5 میلیون / باتریه اینا بین رقبا خیلی خفنه 2 روز شارژ نزن

در این مقاله چندتا از بهترین گوشی های شیائومی تا 5 میلیون رو بهتون معرفی کردیم که میتونید با شناختن اون ها یه خرید خوب و لذتبخش داشته باشید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- سر و کله زدن با گوشیا از صبح که چشممون رو باز میکنیم تا خود شب که میخواهیم بخوابیم ما رو مشغول خودش نگه میداره مثلا صبح با آلارم این وسیله ی الکترونیکی بیدار میشیم و بعد پیام هامون رو چک میکنیم و تا شب که میخواهیم بخوابیم یه دور دیگه تو اینستا میزنیم و آلارم میذارم و بعد میریم به خواب و دوباره از روز بعد این چرخه شروع میشه و همچنان ادامه داره و به جرئت میشه گفت که گوشی های ما تبدیل شده به چیزی مثل دست و پای ما و اصلا طاقت دوری ازشون رو نداریم ولی در این بین خب گوشی هم باید کیفیت خوبی داشته باشه تا کار کردن باهاش راحت باشه چرا که بالاخره برخی از قطعات اون بعد از یه مدت کیفیتشون رو از دست میدن مثل باتری که البته یه سری ترفند برای افزایش طول عمر باتری وجود داره ولی خب بالاخره باید منتظر این باشید که بعد از یه تایمی دیگه باتری مثل اول شارژدهی نداشته باشه.

که البته در صورتی که همه ی ویژگی های گوشی که میخواهید بخرید رو بسنجید مسلما این اتفاق دیرتر رخ میده که احتمالا الان با خودتون بگید که اگر پول درشت داشته باشیم میتونیم یه گوشی گرون و با کیفیت بخریم که خب باید بگیم این موضوع تا حدودی درسته ولی صد در صدی نیست چون اگر این طرز فکر شما باشه خب گوشی های اقتصادی به درد نمیخورن در حالی که کمپانی های مختلف این مدل از گوشی ها رو تولید میکنن و میخوان که کاربرهای مختلف با بودجه های متنوع رو جذب کنن که شرکت شیائومی هم از این قضیه مستثنی نیست به همین دلیل میخواهیم در این مقاله چندتا از بهترین گوشی های شیائومی تا 5 میلیون رو بهتون معرفی کنیم تا با این بودجه بهترین های بازار رو شکار کنید، پس با ما همراه باشید.

بهترین گوشی های شیائومی تا 5 میلیون

POCO M4 5G از بهترین گوشی های شیائومی تا 5 میلیون

برسیم به اواین محصولی که در لیست بهترین گوشی های شیائومی میخواهیم اون رو معرفی کنیم یعنی POCO M4 5G که از طراحی مینیمال و ساده ای برخورداره و توی سه تا رنگ آبی، مشکی و زرد عرضه شده. کمپانی چینی برای این محصول خودش از یه صفحه نمایش به اندازه ی 6.6 اینچ استفاده کرده که از رزولوشن قابل قبول و خوبی برخورداره که توان نوسازی تصویر در اون در هر ثانیه برابر با 90 هرتزه که با این عدد شما باید انتظار کمترین تاخیر رو موقع مشاهده ی محتواهای مختلف و اسکرول کردن تو صفحه ی گوشی داشته باشید.

در زمینه ی پردازنده برای این گوشی از یه تراشه ی MediaTek MT6833P Dimensity 810 استفاده شده که عملکرد قابل قبولی داره. دوربین اصلی این محصول یه سنسور 50 مگاپیکسلی داره و کیفیت خوبی ارائه میکنه. باتری هم 5000 میلی آمپر ساعت ظرفیت داره و دووم و طول عمر خوبی نشون میده.

بهترین گوشی های شیائومی تا 5 میلیون

Redmi 9C از بهترین گوشی های شیائومی تا 5 میلیون

 برسیم به دومین محصولی که در بین بهترین های شیائومی تا 5 میلیون اسمش به چشم میخوره یعنی Redmi 9C که از یه نمایشگر به اندازه ی 6.53 اینچ برخورداره و رزولوشن قابل قبولی داره و شما میتونید محتواهای مختلف رو در این محصول بدون لگ و تاخیر مشاهده کنید. پردازنده ی این محصول هم یه تراشه ی MediaTek Helio G35 هست که برای به اجرا درآووردن برنامه های کاربردی و سبک میتونه سرعت عمل رضایت بخش و خوبی داشته باشه.

دوربین اصلی این محصول از یه سنسور 13 مگاپیکسلی برخورداره و در نور روز میتونه عکس های با کیفیت و زیبایی رو برای شما ثبت کنه. باتری این محصول هم 5000 میلی آمپر ساعت ظرفیت داره که با توجه به قیمتش این ظرفیت واقعا براش خوبه.

بهترین گوشی های شیائومی تا 5 میلیون

POCO C40 از بهترین گوشی های شیائومی تا 5 میلیون

برسیم به محصول آخری که در بین بهترین های شیائومی تا 5 میلیون قصد معرفیش رو داریم یعنی POCO C40 که یه گوشی با صفحه نمایشی به اندازه ی 6.71 اینچ هست که از این نظر برای اون هایی که به دنبال گوشی با نمایشگر بزرگ هستن بسیار مناسبه همچنین این نمایشگر رزولوشن بسیار مناسبی هم داره. روی قاب پشتی هم میتونید حسگر اثر انگشت رو که تعبیه شه رو ببینید. 

دوربین اصلی این محصول سنسور 13 مگا پیکسلی داره و در زمینه ی پردازنده هم از یه تراشه ی JLQ JR510 برای اون استفاده شده که از پس کارهای روزمره به خوبی برمیاد ولی نقطه ی قوت این گوشی باتری 6000 میلی آمپر ساعتی اون هست که با این عدد شما میتونید برای مدت طولانی بدون این که بزنیدش به شارژ باهاش کار کنید.

بهترین گوشی های شیائومی تا 5 میلیون

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی