|

گیاهان آپارتمانی خوش یُمن / اینا انقدر شانس میارن که دیگه نری سرکار یه گل بخری تموم

یکسری از گیاهان آپارتمانی هستن که میتونن برای خونه وخونواده خوش یمت و خوش شانس باشن که در اینجا با برخی از اونها آشنا میشیم.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- در مجموع میشه گفت گیاهان آپارتمانی اینجورین که هزار تا کاربرد دارن. این موجودات زنده که هم میتونن تصفیه هوا رو انجام بدن و هم اینکه زیبایی رو به فضا تزریق کنند، خب در هر کدوم از این آیتم ها کلی سود و انرژی مثبت دارند. تو خیلی از فرهنگ‌ های جهان، اعتقاد به انرژی نهفته و نامرئی در اشیا و موجودات زنده وجود داره و بسیاری از افراد به این موضوع معتقد هستند. گیاهان و گیاهان آپارتمانی نیز از این قاعده مستثنی نیستند و حتی تو طول تاریخ یکسری از اونها به عنوان نمادهایی از ثروت، برکت، عشق و خوش شانسی شناخته شده‌ هستند.

این روزها هم که دیگه استفاده از گیاهان آپارتمانی در مناطق به شدت دیده میشه و یه جورایی مد شده. برخی از گل ها هستند که به نوعی خوش شانسی میارن و یا بهتره بگم خوش یمن هستن. استفاده از این گیاهان تو خونه میتونه جالب باشه. در این مطلب قراره به گیاهان آپارتمانی بپردازیم که بر اساس باورهای سنتی در فرهنگ‌ های مختلف، انرژی آور هستند. اما یادتون نره که این باورها چندان جنبه علمی نداره، اما خب نگهداری از این گیاهان خوشگل قطعا میتونه حس خوشایندی در شما ایجاد کنه. از طرفی هم شادابی و انرژی مثبت رو به زندگی تون دعوت کرده و خوش شانسی رو جذب می کنید.

گیاهان آپارتمانی خوش شانس

درخت پول، خدا ساقه این گیاهو خوشگل بافته

گیاهان مدل های مختلفی دارند. مثلا یه گیاه هست به اسم گیاه درخت پول که خب ظاهری جالب داره. این گیاه با ساقه های بافته شده ای هستش که برگ های سبز تیره ای دارند. طبق باورهای چینی، این گیاه جذاب نمادی از اتحاد و قدرت هستش و از طرفی هم برگ های سبزشون سکه های طلا رو تداعی می کنند. داشتن و نگهداری از چنین گیاهی مخصوصا در قسمت جنوب شرقی که یه منطقه پولدار در فنگ شویی به شمار میره، نشونه ای از جذب ثروت و رونق مالی هستش.

گیاهان آپارتمانی خوش شانس

بامبو خوش شانس میتونه نماد خوش شانسی باشه واست

در اینجا شما با بامبو خوش شانس، گیاهی ساقه‌ دار و بدون برگ آشنا میشید که معمولا به شکل چند ساقه در گلدان کاشته میشه. در واقع تو فنگ شویی، تعداد ساقه‌ های بامبو خوش شانس، نشونه های خاصی داره. به عنوان مثال میشه گفت سه ساقه نماد شادی، سلامتی و طول عمر، شش ساقه نماد ثروت و موفقیت و هفت ساقه نماد سلامتی می باشند. این رو بدونید که نگهداری از بامبو خوش شانس تو خونه مخصوصا در قسمت شرق، که منطقه سلامت در فنگ شویی هستش نمادی از جذب برکت و انرژی مثبت می باشد.

گیاهان آپارتمانی خوش شانس

گیاه یشم میتونه واسه پول رو جذب کنه

خب حالا می بینیم گیاه یشم رو، که گیاهی با برگ‌ های گوشتی و گرد و ساقه‌ های چوبی هستش. باز برمیگردیم به سراغ فرهنگ چینی، که خب در این فرهنگ برگ‌ های گرد و پر، این گیاه نمادی از سکه و ثروت دیده میشه. در اینجا باید بگیم که نگهداری از گیاه یشم در قسمت جنوب شرقی خونه (منطقه ثروت در فنگ شویی)، میتونه نمادی از جذب پول و رونق گیری کسب و کار باشه.

گیاهان آپارتمانی خوش شانس

گل ارکیده میتونه به روابط عاطفیت خیلی کمک کنه

گل ارکیده رو همه میشناسن. این گیاه گل خیلی خوشگلیه که با گل های زیبا و رنگارنگ، نمادی از عشق و لوکس بودن و باروری هستش. باور های فنگ شویی بر این نظرند که ارکیده یه نشونه از روابط عاشقانه قوی و جذب عشق هستش. نگهداری از این گل در قسمت جنوب غربی خونه، یعنی قسمت روابط تو فنگ شویی، میتونه انرژی های مثبت و خوب رو در روابط عاشقونه شما تقویت بده.

گیاهان آپارتمانی خوش شانس

گل قاشقی پر طرفدار

در اینجا گل جذاب قاشقی رو می بینیم. این گل خیلی طرفدار داره و گیاهی با گلهای سفید و براق و برگ های سبز تیره می باشد. این گیاه میتونه به تصفیه هوا خیلی کمک کنه و از طرفی هم گل های خوشگل و با طراوتش نمادی از صلح و آرامش و خوشبختی به شمار میاد. نگهداری از گل قاشقی واسه قسمت های مختلف خونه میتونه به ایجاد فضایی صلح آمیز و آروم کمک کنه.

گیاهان آپارتمانی خوش شانس

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی