|

بررسی استایل سمانه پاکدل

استایل اسمارت کژوال سمانه پاکدل کنار آقایی؛ تازه عروس سینما از مدلینگ تا شب های مافیا!

سمانه پاکدل

سمانه پاکدل یکی از بازیگران کم حاشیه ایرانی است که بعد از ازدواجش فعالیت هنری خاصی نداشته است ولی به استایل های ست با همسرش معروف است.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- سمانه پاکدل یکی از بازیگر جوان ایرانی است که متولد 26 مهر 1366 در اصفهان می باشد. او که با بازی در سریال دلنوازان به شهرت رسید، همسر بازیگر معروف هادی کاظمی است و فعالیت خود را در زمینه بازیگری از سال 1383 آغاز کرده است. سمانه پاکدل در فیلم های لبه پرتگاه، معراجی ها و یکی از ما دو نفر و سریال های ۱۳ شمالی، همسایه ها و پنجره به ایفای نقش پرداخته است. البته همانطور که می دانید این بازیگر خانم بعد از ازدواجش به جز شب های مافیا فعالیت هنری خاص دیگری نداشته است، ولی در زمینه مدلینگ گاهی فعالیت می کند. حال اگر بخواهیم درباره استایل و سبک پوششی سمانه پاکدل نظر بدهیم باید بگوییم که این بازیگر خانم برای انتخاب لباس هایش معمولا از سبک اسمارت کژوال کمک می گیرد، زیرا او همیشه به گونه ای کژوال لباس می پوشد که در عین راحت بودن کلاسیک پوش دیده می شود. جالب است که بدانید استایل اسمارت کژوال برای خیلی از طرفداران مد مبهم است که تلفیقی پیچیده‌ از دو استایل کژوال و نیمه رسمی می باشد. مشخصه اصلی استایل اسمارت کژوال این است که به نحوی هوشمندانه لباس راحتی بپوشیم که رسمی بنظر برسد و باید بین این دو ویژگی تعادل برقرار کرد.

در کل خوب است که بدانید سبک ‌های لباس پوشیدن بسیار متنوع هستند و انتخاب لباس‌ های متناسب با هر استایل، به آگاهی و هوشمندی بالایی نیاز دارد. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از استایل های سمانه پاکدل آشنا شوید.

سمانه پاکدل

سمانه پاکدل

ست دو نفره سمانه پاکدل با همسرجان در افتتاحیه نمایشگاه عکس

همانطور که در قسمت بالاتر اشاره کردیم سمانه پاکدل به خاطر ست پوشی با همسرش بسیار معروف است، پس همانطور که در تصاویر پایین می بینید ست پوشی این زوج هنرمند در مراسم افتتاحیه نمایشگاه عکس هادی کاظمی اتفاق عجیبی نمی باشد. سمانه پاکدل در این استایل خود هم اسمارت کژوال پوشیده است و مانتو کتی به همراه شلوار جین را می توان نشانه های اصلی این استایل نام برد. فراموش نکنید که در استایل کژوال اسمارت باید خلاقیت به خرج دهید و در ترکیب لباس ها دقت کنید، زیرا این استایل رسمی تر از استایل کژوال معمولی است. پس می توان گفت کت و شلوار های رسمی جزو این استایل هستند.

سمانه پاکدل

سمانه پاکدل

زوج هنرمند سیاه و سفید در اکران مردمی فیلم نمور

جالب است که بدانید همزمان با آغاز اکران مردمی فیلم سینمایی نمور با حضور بازیگران و چهره های مشهور مهمان در طی مراسمی در پردیس سینمایی چارسو سمانه پاکدل و هادی کاظمی با استایل ست و اسمارت کزوال خود با رنگ سیاه و سفید بسیار مورد توجه همگان قرار گرفتند. جالب است که بدانید شکل گیری استایل اسمارت کژوال یا Smart Casual به قرن 20 میلادی بر می گردد و از ویژگی های این استایل می توان به این اشاره کرد که این سبک همیشه طبق مُد روز پیش می ‌رود. این استایل برای مهمانی‌ و دورهمی‌ های خودمانی، سفرهای کاری و دفاتر، رفتن به رستوان و کافی شاپ سبک مناسبی است.

سمانه پاکدل

سمانه پاکدل

استایل زمستونی رنگی رنگی و جذاب سمانه پاکدل

اگر می خواهید به سبک سمانه پاکدل لباس بپوشید خوب است که بدانید استایل کژوال یک استایل راحت و کاملا اسپرت است، اما اگر کمی از اسپرتی استایل کژوال فاصله بگیرید، اسمارت کژوال انتخاب درستی است. برای داشتن استایل اسمارت کژوال می توانید از رنگ های آبی و سبز پر رنگ، همچنین خاکستری و قهوه ای پر رنگ استفاده کنید. همانطور که می بینید سمانه پاکدل هم برای استایل های اسمارت کژوال خود به دفعات از رنگ خاکستری نیز استفاده کرده است. 

سمانه پاکدل

به نظر شما کاربران شایانیوز چه نکته های دیگه ای در تیپ و استایل سمانه پاکدل قابل توجه است؟ نظرات و پیشنهاد های خودتون رو با ما به اشتراک بگذارید.

اگر دوست دارید مثل بازیگرا لباس بپوشید و خوشتیپ باشید صفحه استایل سلبریتی ما رو دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی