|

ارزی که میم هارا زیرپامیگذارد؟

چرا دوج کوین را باید فراموش کنیم؟

Dogecoin

دوج کوین DOGECOIN را فراموش کنید، این توکن 600٪ بازدهی در بازار خرس داشت!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- شاید دراین مدت شاهد کاهش بیش از 50 درصدی توکن‌های اصلی بوده‌اید. با این حال، چند داستان موفقیت چشمگیر در سال 2022 وجود دارد. شاید یکی از بهترین عملکردها، میم کوین Catecoin باشد که تنها در سال 2022،توکن میم در بازار نزولی 600 درصد افزایش یافت. یکی از برترین توکن های میم در بازار خرس قیمت کات کوین از 0.0000003447 دلار به 0.000001447 دلار در بازار نزولی تغییر کرد.

این یک حرکت 6X چشمگیر بود که اکثر آلتکوین های دیگر نمی توانستند با آن مطابقت کنند. عامل اصلی این افزایش سریع قیمت، سرمایه گذاری عمده چندین نهنگ Shibu Inu، Dogecoin و BNB بود. در حال حاضر، سرمایه‌گذاران خرده‌فروشی کریپتو مانند سال‌های 2019 و 2020 میم کوین نمی‌خرند. بنابراین، می‌توانیم شاهد آغاز یک حرکت بزرگ در قیمت کت کوین باشیم.

چگونه میم کوین با تم گربه از حرکت اولیه شیبا اینو و دوج کوین پیروی میکند در سال 2022، Catecoin  دقیقا مثل Shibu Inu و Dogecoin شروع کرده است چیزی که این حرکت را چشمگیر می کند این است که Shibu Inu و Dogecoin در بازار صعودی راه اندازی شدند در حالی که Catecoin حرکت اولیه بزرگ خود را در بازار نزولی انجام داده است. اگر Catecoin به پیروی از مسیر Shibu Inu و Dogecoin ادامه دهد، memecoin با مضمون گربه می‌تواند بازدهی 100 برابری را در بازار صعودی بعدی داشته باشد.

ابزار برتر Meme Coin با بازی Play2Earn که به تازگی راه اندازی شده است Catecoin از دیگر میم کوین ها متمایز است زیرا تنها میم کوین با تم گربه است که توسط یک تیم توسعه دهنده بزرگ و ابزار واقعی پشتیبانی می شود. Catecoin اخیرا بازی جدید play2earn خود Rise of Cats را منتشر کرده است که در گوگل پلی استور در دسترس است.

علاوه بر این، تیم توسعه بیش از 300 هزار دلار سرمایه گذاری کرده است تا Catecoin.com را به عنوان مرکز اصلی پروژه به دست آورد. با نگاه به آینده نشان می دهد که تیم Catecoin در حال افزودن ابزار و ارزش بیشتری به میم کوین است.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی