|

آنر

آنر X30 باتری با عمر قابل توجه ارائه خواهد کرد؟

Honor X30 to offer impressive battery life

آنر رسما اعلام کرده است که در 16 دسامبر از مدل X30 خود رونمایی خواهد کرد و حالا می دانیم که عمر باتری آن به طرز قابل توجهی بالا خواهد بود.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- به گزارش Gizmochina آنر تصمیم دارد تا X30 خود را در 16 دسامبر رونمایی کند, اما تا به امروز فقط جزئیات خیلی محدودی از این گوشی هوشمند منتشر شده است با این حال پست اخیری که این شرکت توسط حساب کاربری خود در Weibo منتشر کرده است, تائید می کند که محصول جدید آنر نه تنها از شارژ سریع پشتیبانی خواهد کرد بلکه باتری آن عملکرد طولانی مدتی را ارائه خواهد داد.

HonerX30

متاسفانه اطلاعات موثقی در ارتباط با ظرفیت دقیق این باتری در دست نیست اما ما حدس میزنیم که این گوشی هوشمند به شارژ سریع 66 واتی مجهز خواهد گردید.

علاوه بر این ها ما انتظار داریم که شاهد Honer X30 به عنوان اولین دستگاهی باشیم که به Snapdragon 695 مجهز گردیده است, همچنین به احتمال زیاد نرخ تازه سازی صفحه نمایش آن 90 هرتز خواهد بود و طراحی دوربین سلفی آن نیز به صورت سوراخ پانچی می باشد.

Honer X30-

پنل پشتی این گوشی هوشمند نیز دارای یک ماژول گرد می باشد که به احتمال زیاد از یک سنسور 48 مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی, سنسور 2 مگاپیکسلی تشخیص عمق  و یک سنسور 2 مگاپیکسلی مکارو, تشکیل شده است.

برای اطلاع از به‌روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی