|

شیائومی

رونمایی سری پرچمدار ردمی نزدیک است؛ گیم باز ها آماده باشند

Redmi K50 series launch teased, K50 Gaming release timeline revealed

به نظر می رسد که رونمایی سری پرچمدار ردمی K50، زود تر از آنچه انتظار می رفت برگزار خواهد شد. نسخه گیمینگ پیشگام و قدرتمند!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- ردمی، برند فرعی غول فناوری چینی شیائومی، مدت هاست که در حال آماده سازی برای رونمایی نسل جدید پرچمدار های خود می باشد. به گزارش Gizmochina لو ویبینگ به تازگی در Weibo اعلام کرده است که رده بالاترین عضو این سری با حداکثر عملکرد، رونمایی خواهد شد. علاوه بر این در پاسخ به یکی از کاربران که پرسیده بود آیا رونمایی این سری در اواخر فوریه اتفاق خواهد افتاد یا خیر، گفته است آنقدر ها هم نیاز نیست منتظر باشید.

با توجه به گزارش هایی که تا به امروز منتشر شده ما انتظار داریم که اوج عملکردی که ویبینگ از آن یاد کرده است را در ردمی K50 نسخه گیمینگ شاهد باشیم که احتمالا در هفته دوم فوریه به بازار معرفی می گردد.

Redmi K50 Gaming

این طور که به نظر می رسد این گوشی هوشمند دارای صفحه نمایش 6.67 اینچی با وضوح فول اچ دی پلاس و پنل OLED که لبه های خمیده دارد عرضه خواهد شد. به علاوه این صفحه نمایش توسط گوریلا گلس ویکتوس محافظت می گردد. این دستگاه چیپست اسنپدراگون 8 نسل 1 را به همراه خنک کننده مایع VC دوگانه ارائه می دهد که یک سیستم اتلاف حرارت عالی برای کمک به پایین نگه داشتن دما در طول بازی های فشرده است. همچنین انتظار می رود که این چیپست انرژی خود را از یک باتری نسبتا بزرگ 4700 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 120 واتی تامین می کند که می تواند تنها در 17 دقیقه شارژ باتری را کامل کند.

پیش از این هم ردمی اعلام کرده بود که این سریِ پرچمدار را در ماه فوریه رونمایی خواهد کرد با توجه به این گزارش جدید می توان حدس زد که رونمایی ردمی K50 در هفته دوم و یا سوم فوریه برگزار خواهد شد.

برای اطلاع از به‌ روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی