|

شیائومی

تصاویر واقعی ردمی K50 پرو با بدنه ی پلاستیکی منتشر شد!

Redmi K50 Pro live shots emerge, likely to arrive with plastic build

شیائومی رسما تائید کرده است که روز آینده ردمی K50 پرو و پرو پلاس رونمایی خواهند شد و حالا نیز تصاویری واقعی از آنها منتشر گردیده است.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- با توجه به اخبار و گزارش هایی که تا به امروز منتشر شده اند می دانیم که برند زیر مجموعه ی غول فناوری چینی، شیائومی، در تاریخ 17 مارس برابر با بیست و ششم اسفند ماه از دیگر اعضای سری پرچمدار خود K50 رونمایی خواهد کرد. به همین ترتیب هم تصاویری واقعی از ردمی K50 پرو به تازگی توسط Xiaomiui منتشر شده است که برخی از مشخصات اصلی و کلیدی این گوشی هوشمند را نیز فاش می کند.

به گزارش Gizmochina تصاویر منتشر شده توسط Xiaomiui ردمی K50 پرو را به همراه بدنه ی پلاستیکی نمایش می دهد که بر روی پنل پشتی آن یک ماژول دوربین مستطیل شکل قرار گرفته است و میزبان تظیمات دوربین سه گانه می باشد. بر قسمت بالایی پنل جلویی دستگاه نیز یک سوراخ پانچ برای دوربین سلفی قرار گرفته است. تصاوی فاش شده از این گوشی هوشمند نشان می دهند که ردمی K50 پرو به همراه رابط کاربری MIUI 13.0.2 به صورت پیش فرض عرضه خواهد شد که البته مبتنی بر سیستم عامل اندروید 12 می باشد.

Redmi K50 Pro

ردمی K50 پرو، بر قسمت جلویی خود شاهد یک پنل 6.67 اینچی AMOLED E4 می باشد که از کیفیت کواد اچ دی پلاس برخوردار خواهد بود. به احتمال بسیار زیاد قدرت این گوشی هوشمند نیز توسط تراشه دایمنسیتی 9000 تامین خواهد شد که انرژی خود را از یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 120 ولتی به دست می آورد. از طرفی دیگر با توجه به اطلاعات منتشر شده توسط پایگاه داده های TENNA به نظر می رسد که این گوشی هوشمند با دو پیکر بندی به بازار عرضه می گردد به این ترتیب که:

  • 8 گیگابایت رم + 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی
  • 12 گیگابایت رم + 512 گیگابایت فضای ذخیره سازی

متاسفانه تا به این لحظه ردمی هیچ گونه اطلاعاتی را در رابطه با نحوه ی قیمت گذاری این گوشی هوشمند منتشر نکرده است اما ازآن جایی که دیگر روز رونمایی نزدیک است، دیگر نیازی نیست زمان زیادی را منتظر بمانیم.

برای اطلاع از به‌روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی