|

اپل

تمامی آیفون های 15 صفحه نمایشی پیشرفته مانند نسخه ها پرو آیفون 14 خواهند داشت!

Apple iPhone 15 may have same screen size & punch hole cutout as iPhone 14

غول فناوری امریکایی احتمالاً بریدگی نمایشگر را در خانواده‌ی آیفون ۱۵ به‌طور کامل حذف می‌کند و سراغ استفاده از ترکیب پانچ و کپسولی خواهد رفت.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- اگرچه اپل هنوز پرچمدار سال جاری خود یعنی سری آیفون 14 را هنوز معرفی نکرده است اما پیشاپیش شایعات و گمانه زنی ها در رابطه با نسل آینده یعنی آیفون 15 اغاز شده است و مدتی می شود که کم و بیش اخبار مرتبط با این سری به گوش می رسد. گزارش های جدید حاکی از آن است که به احتمال بسیار زیاد شباهت های قابل توجهی بین آیفون های 2022 و 2023 وجود خواهد داشت.

براساس گزارشی که Gizmochina به نقل از Omdia منتشر کرده است سری آیفون 15 سال آینده دارای صفحه نمایشی با مشخصات مشابه صفحه نمایش سری آیفون 14 خواهد داشت. به این ترتیب قطع به یقین آیفون های سری 15 دارای صفحه نمایشی با بردگی کپسولی برای دوربین سلفی خواهد بود، البته برای تمامی اعضا نه فقط نسخه های رده بالا.

آیفون 15

برای کسانی که نمی دانند باید بگوییم که انتظار می رود که نسخه های پرو آیفون 14 بالاخره بعد از مدت ها انتظار از شر ناچ بالای صفحه خلاص شوند و در عوض میزبان دو بریدگی به شکل کپسولی و ناچ باشند که برای سنسور های تشخیص چهره و عکاسی سلفی تعبیه شده اند. در ارتباط با اندازه صفحه نمایش نیز به نظر می رسد که اپل تصمیم دارد تا آیفون های سری 14 خودرا با صفحه نمایش در اندازه نمایشگر آیفون های دو سال گذشته خود روانه بازار کند.

و اما نکته بسیار جالب توجه این جاست که براساس گفته های این افشاگر اپل در زمینه دوربین های سلفی زیر و تشخیص چهره زیر صفحه نمایش از سایر رقبای خود عقب افتاده است و شاید باید انتظار آن را در سری 2024 یعنی آیفون 16 داشته باشیم.

اپل

البته فراموش نکنید که هنوز زمان زیادی تا رونمایی آیفون 15 باقی مانده است و ماه ها برای گمانه زنی فرصت باقی است و غول فناوری کوپرتینویی نیز استاد متحیر کردن کاربران خود می باشد.

برای اطلاع از به‌روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی