|

عشقبازی "نفیسه روشن" و حاجی شون تو اینستا؛ کربلایی خانم این دفعه خوشگل شده!

nafiseh roshan shayanews

به تازگی نفیسه روشن عکسی در اینستاگرام منتشر کرد که او را با ترکیبی زیبا و ساده نشان می‌دهد که از شلوغی ترکیب‌های گذشته‌اش خبری در آن نیست.

لینک کوتاه کپی شد
2

نفیسه روشن بازیگر سینما و تلویزیون در گذشته نه چندان دور با نقش های آرام و متینی که ایفا می کرد محبوب بود و بسیاری او را دوست داشتند. اما از وقتی که در اینستاگرام فعال شده و به نوعی بلاگر شد کم کم اظهارنظرهای عجیب و غریبی از او را دیدیم و به تدریج محبوبیت خود را از دست داد به نحوی که شاید بتوان اکنون او را در کنار بهاره رهنما از جمله سلبریتی های پرحاشیه و منفور فضای مجازی به شمار آورد.

به گزارش «شایانیور» نفیسه خانم بازیگر مدتی بود که خبر طلاقش پخش شد اما ظاهرا نتوانست تنها بماند و دوباره و خیلی سریع عاشق شد، آن هم کجا؟ در راه کربلا!

ماجرا از این قرار بود که خانوم خانوما که در راه کربلا عاشق شده بودند و همانند بهاره خانم حاجی دار شدند، از همسر جدیدشون رونمایی نکردند تا اینکه به تازگی دست گل نرگسی همراه با دست مردانه استوری کرد و متنی عشقولانه هم نوشت.

nafisehroshan_2713584851494231074_710128517

نفیسه روشن کلا عادت داره که موضوعی از زندگی شخصیش تو فضای مجازی بگه و کاربران رو بین زمین و هوا و کنجکاو نگه داره و بعد از کلی قضاوت بیاد و از فالوورا شاکی بشه و حرفای ناجور بزنه! خانم بازیگر انقدر این حرکت رو زده که دیگه از چشم خیلی از مخاطبین افتاده.

نفیسه دو سه هفته پیش با انتشار تصویری از دست کبود شده خود متنی مبهم درباره خشونت علیه زنان نوشت که خیلی ها تصور کردند عشق جدیدش کتکش زده اما بعدا خودش با عصبانیت گفت جریان دزدی بوده و از قضاوت کننده ها شکایت میکنه! البته وقتی شخص معروفی در پیج 3 میلیونی بدون فکر قبلی حرف هایی میزند باید هم مورد قضاوت کاربران و رسانه ها قرار بگیرد چون یا نباید میگفت و یا باید با توضیحات بیشتری استوری میزاشت.

Untitled (3)

900

نفیسه روشن برخلاف نقش های مظلومی که در سریال ها داشت در واقعیت بسیار تند و تیز و قرتی می باشد. نفیسه خانم روشن به تازگی تصاویری از خود منتشر کرد که با آرایشی جذاب بسیار زیبا و دلنشین شده است.

nafisehroshan_1639023741

samira__asadiyan_1636127540

البته این تصاویر هم آتلیه ای است و پر از فیلتر و روتوش اما بازهم از عکس های قبلی که نفیسه خانم با تاج و آرایش و میکاپ های عجیب و غریب که منتشر می کرد بسیار بهتر و معقول تر است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • فری ارسالی در

    عاشقتم نفیسه جون

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی