|

وقتی "لیلا اوتادی" داره میترکه از خودشیفتگی؛ خانوم سانتی مانتال چه فازی گرفته با آهنگش!

leila otadi shayanews

لیلا اوتادی از بازیگرای خوش چهره و تقریبا حاشیه ساز سینماس و خیلی هم طرفدار داره. خانوم به تازگی باز هم یکی از خودشیفتگیاشو رو کرد.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- لیلا اوتادی از بازیگران محبوب و خوش چهره سینماست که علاوه بر حرفه اصلیش تو زمینه های دیگه مثل تبلیغات میکاپ آرتیست و استایلای جورواجور فعالیت میکنه. لیلا اوتادی که به عنوان یکی از زیباترین بازیگران بین مردم شهرت داره، به دلیل اینکه خیلی این مدل حرفا بهش زده شده، خودش هم دچار یه مقدار خودشیفتگی شده. لیلا اوتادی تو اینستا فعالیت زیادی داره و وقتی وارد پیجش میشین او رو در هزار تا میکاپ رنگ و وارنگ میبینین که این روزا بین بازیگرا خیلی روال شده.

لیلا خانوم به تازگی یه عکسی منتشر کرده که داره تو آینه ماشین از خودش عکس میگیره. خانوم خانوما با با مژه های کاشته شدش و فیس ملیحش یه رخی به طرفداراش داده که دل طرفداراشو برده. این بازیگر که کلا عادت داره در حالت طبیعی خیلی میکاپ نکنه و واسه این کار بره تو آتلیه و آرایشگاه های جورواجور، حالا با یه رژ ساده حسابی جذابیتاشو به رخ کشیده و نشون داد بدون میکاپ آنچنانی هم چیزی برای ارائه داره!

dhfjfg

لیلا اوتادی با این خودشیفتگیاش آخر از اون ور بوم میفته!

البته لیلا اوتادی بی شک خودش از زیبایی هاش خبر داره و واسه همین هم گهگداری یه پستی تو اینستا میذاره و با ادا اصولایی که از خودش در میکنه، سعی داره طرفدارای بیشتری رو تو فضای مجازی واسه خودش دست و پا کنه. لیلا خانوم به تازگی یه پستی گذاشته که او رو بازم تو ماشین نشون میده و اما این بار با یه فرم متفاوت داره دابسمش آهنگ هم اسمش رو میکنه.

خانوم با این کارا نشون داد که کم هم علاقه به خودنمایی نداره و به قول کاربرای فضای مجازی داره باورش میشه که یه پا آنجلینا جولیه براش و با افتخار از اعتماد به سقفش عکس و فیلم منتشر میکنه و اینقد هم راحت و رله اس که انگاری خودش سینما رو رو یه انگشتش اداره میکنه!!!

dghfg

لیلا اوتادی به چهره خودش قانع نیست!

لیلا خانوم با وجود اینکه خیلی از فیسش تعریف میشه و وقتی تو خارج همچین اتفاقی میفته سلبریتیا دیگه سمت آرایش و این جور خودشیرینیا نمیرن تا اعتماد به نفسشون زیر سوال نره ولی بازیگر ایرانی خوش چهره ما اینطور نیست. این خانوم بازیگر تو پیجش هزار تا میکاپ جور و ناجور از خودش داره که هر کدومش کار یه میکاپ آرتیسته و تازه به جای اینکه سعی کنه یه چهره معمول و زیبایی از خودش به جا بذاره، مدام در حال آرایشای بد شکله که صرفا فقط جنبه تبلیغات داره و بس، ولی خب آخه این دیگه چه مدلشه!!!

sgfsgf

sfshfgh

لیلا اوتادی سلطان فتوشاپه ما نمیدونستیم!

لیلا خانوم با وجود زیبایی که داره اما خیلی علاقه مند به فتوشاپ کردن عکساش و نشون دادن چهره ای متفاوت به طرفدارانشه. واسه همین هم بعضی اوقات شیطونی هایی میکنه و چهره خودش رو روی بعضی از نقش های هالیوودی میذاره یا با قرار داد فیسش روی افراد مختلف باعث تعجب خیلی از فالووراش میشه.

بعضی از کاربران هم معتقدن که این خانوم بازیگر شباهت زیادی به اسکارلت داره. تصور کنید سلبریتی عشق فتوشاپ و این حرفا با شنیدن این قضیه چه کارا که نمیکنه!

esgewsfr

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • .. ارسالی در

    واقعا که برات متاسفم.

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی