|

مانتو زیادی بلند محیا دهقانی الانه که زمینو جارو کنه؛ بازیگر ساده نجلا دکمه رو ندوست!

mahya dehghani shayanews

محیا دهقانی از بازیگرای خوشتیپ روزگاره که استایل های خاصی بعد از شهرتش میزنه اما اینبار خانوم خانوما با مانتو جلو بازش توجه همرو جلببب کرد!

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- محیا دهقانی از بازیگرای جذاب و خوش فیس سینما و تلویزیونه که البته خانوم بازیگر هنوز اونقدرا نتونسته به پرده نقره ای راه باز کنه و بیشتر محیا دهقانی رو در سریال های تلویزیونی می بینیم. یکی از محبوب ترین سریال های این بازیگر "نجلا" بود که البته در فصل دوم به جای سارا رسول زاده اومد و حسابی ترکوند. محیا دهقانی یکی از هنرمندای کم حاشیه در این عرصه می باشد که حالا هوادارای بسیاری داره، به همین جهت ایشون هم براشون حسابی داره مایه میاره و هِیییی عکس و فیلم منتشر میکنه!

محیا دهقانی تو پیج اینستاگرامیش فعالیت زیادی داره و از جون مرغ تا شیر آدمیزاد رو به اشتراک میذاره و خلاصه که راه و روند بازیگری رو بدجوررری داره پیش میره! حالا ممکنه بپرسین روند بازیگری چیه؟ اینه که خانوما و آقایون بازیگر میان از ورزش کردنشون، غذا خوردنشون، استایل های راه و بی راهشون، لاکچری بازی و ... منتشر می کنن. 

محیا دهقانی هم این مدلیه که تیپای جوواجور زیاد میزنه که در ادامه یکی از اونهارو مشاهده می کنید. ناگفته نمونه این سبکای جلو باز و کوتاه موتاه و خلاصه آیتمای نامتعارف رو بانوان بازیگر زیاد استفاده می کنن و چندان عجیب نیست!

file

گفته بودیم محیا دهقانی ورزشکاره، اینم سند! خانوم نکشیموووون

محیا دهقانی دقیقااا مثل همه بازیگرای جدیدی که تازگیا مشهور شدن بعد از اینکه یهو طعم جذاب معروفیت رو چشید رنگ عوش کرد و حالا تاز خانوم خانوما فاز هایی عجیب می بینیم که قشنگ داره میترکونه. البته که این حرکت تنها از محیا دهقانی دیده نشده و انگاری جدیدا بدجوری مد شده که خانومای بازیگر از ورزش کردنشونم فیلم بگیرن و راه به راه بذارن تو پیجشون!

محیا دهقانی نیز از قافله جا نموند که هیچ، خیلیم جلو زده و هی تند تند فیلمایی میذاره که مربوط به ورزش کردنشه حالا یا تو باشگاه و یا تو طبیعت!

مثلا محیا خانوم دهقانی همین چند وقت پیش ویدیویی منتشر کرد که لا به لای درختا میاد دوربینو میکاره و میره که مثلا ورش کنه اما خانوم آرنوووولد همین که دو تا دونه دمبل میزنه زود میره و آب میخور که خب اینجاست که باید گفت بابا ورزشکااار نکشیمون انقدر زود خسته میشی! 

محیا دهقانی علاوه بر این موقه ورزش آرایش میکنه که خب برای خیلی از کاربران سوال بود ایشون اصلا چرا در زمان ورزش آرایش میکنه که این خودش خیلی ضرر به پوسته! دوم اینکه حالا باشه میگیم آرایش کرد که خوشگل بمونه، چرا بعدش حتی ذره ای آرایشش خراب نشد؟! ظاهرا خانوم بازیگر رو میکاپشون بدجوری تافت زدن تا تکون نخوره که خب اینکم خودش باز سوژه شد!!

محیا دهقانی جونش به اکسسوری بنده!

محیا دهقانی خیلی اکسسوری و زیورآلات دوست داره و در عین اینکه تیپای ساده و شیک میزنه، اما خیلی از دستبند و گردنبنداش چشم گیره. درواقع اولین چیزی که تو عکساش به چشم میاد، آویزه های پر نگینشه که حسابی دل فالوورای این سلبریتی دوست داشتنی رو برده.

شاید الان با خودتون فکر کنین که این بازیگر زیاد اهل تبلیغات و این حرفاست، اما اصلا اینطور نیست. نکته جالب درباره این بازیگر علاقه نداشتن به تبلیغات زیاد تو فضای مجازیه و برخلاف شهرت زیادش تو این روزا اما برخلاف خیلی از سلبریتیای دیگه خبری از معرفی میکاپ آرتیست و این جور تبلیغات نیست.

mahyadehghani70_1651940433

بیوگرافی محیا دهقانی

محیا دهقانی متولد 24 دی 1370 در تهران ، فارغ التحصیل لیسانس رشته ادبیات نمایشی می باشد که از 8 سالگی ورزش کاراته را شروع کرد و حالا دان دو دارد و از 21 سالگی در عرصه بازیگری فعال است. می گوید آدم اخلاق گرایی هستم و اخلاق و ادب برای من خیلی مهم است.

خانوم بازیگر با پایتخت چه معروف شد

در سال 1392 بصورت حرفه ای در فیلم سینمایی «شیار 143» به کارگردانی نرگس آبیار کنار چهره هایی چون مریلا زارعی و مهران احمدی بازی کرد.

با این حال شهرت ایشان با سریال پایتخت 4 در نقش سوسن یک دختر عصبی و یک دنده که درگیر بیماری روانی و روحی بود ، مورد توجه قرار گرفت.

محیا+دهقانی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی