|

عاشقانه شیرین "ساره بیات" و همسرش تو لاکچری ترین رستورن طهرون؛ خانوم و فیگورای خاصشو!

sareh bayat shayanews

ساره بیات بازیگر مشهوریه که به شدت پولداره و اینبار تصویری از خود در رستورانی لوکس منتشر کرد که نشون میده خانوم بازیگر خود خودش چقدر جذابه.

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- ساره بیات بازیگر جذاب و سابقه دار ایرانیه که این روزا در فیلم و سریالی دیده نمیشه و آخرین فیلمی که خانوم بازیگر ایفای نقش داشت "عنکبوت" بود. ساره بیات کار و هنرش رو از سریال تلویزیونی شروع کرد اما با فیلم "جدایی نادر از سیمین" بود که شهرت یافت و محبوب شد. اما ساره بیات یه نقطه اوج هم برای منفوریت داشت و اون جایی بود که خانوم بازیگر نقش زنی پولدار در فیلم "عاشقانه" رو ایفا کرد و این کاراکتر رو به قدری منفی درآورد که کاملا مخاطب باورش شده بود این چهره تا به این اندازه حتی در واقعیت هم منفیه!

ساره بیات در واقع اما بانویی مغرور و با ابهته که مدتی میشه ازدواج کرده و کمیت قسمتی مهربونتر شده. این رئوف شدنه رو هم میشه در رفتار خانوم بازیگر فهمید و هم در تصاویری که به اشتراک میذاره دید. ساره بیات در این فضای نامرئی که هر که هر چه دل تنگش میخواد منتشر میکنه، خیلی اهل پست کردن لحظات ناب و لوکسشه و اینبار هم یکی سفلی خلاق در رستوران منترش کرد که جالب بود.

download

سبک عکاسی متفاوت و جالب ساره بیات!

البته که به نظر میرسه ساره بیات تنها برای نشان دادن زندگی و شرایط لوکس خود این تصاویر رو نمیذاره و کلا خانوم بازیگر تو عکاسی یه مدل خاصی رو دوست داره! مثلا میاد و از چهره خودش در حالتی ژولیده و نصفه نیمه سلفی میگیره و یا مثلا خیلی دوربین رو جلو میبره و از فاصله ای بسیااار نزدیک از چهره خود عکس میگیره!

و یا اصلا همین عکس گرفتن از استکان نعلبکی های خونشون رو انگاری به نوعی دید هنری داره بهشون که البته باز همه اینها درش خودنماییه هم هست اما خب با کمی چاشنی هنر از نوع ساره ای!

sarehbayat__1616752028

270228256_692695698383184_2233937730995421647_n

ساره بیات بازیگری پولداری که بازیگری رو برای پول نخواست

ساره بیات از بازیگرای خوش پوشی و پولداری هستش که اهل سوژه شدن نیست! حالا یعنی چی؟ یعنی خانوم خانوما اصلا کاری نمیکنه که مسخرش کنن و یا تو عکس و فیلما انگشت نما بشه!

ساره بیات همونطور که گفتیم از پولدارای این عرصه هستش که برای علاقش به بازیگری وارد این شغل شد نه پولش! حالا از این ها که بگذریم در ادامه میخوایم ساره بیات رو در دو رنگ موی متفاوت ببینیم که یکیش برای قبل ازدواجشه و اون یکی برای بعدش.

ساده+پوش

هوادارایی که برای ساره بیات کشته هم میدن!

اما ساره بیات حالا دیگر بیش از حد تصور من و شما هوادار داره به طوری که دقیقا همانند هوادارای آقای محمدرضا گلزار، واسش سر و دست میشکونن و گریه و زاری میکنن و برای لحظه ای کنارش بودن همهمه راه میندازن! اما واقعا سوال اینجاست که چرا؟؟

و اما ویدیویی از یکی از هواداران ساره بیات!

ساره بیات هم تزریقی شد؟!

از مواردی که این روز ها خیلی زیاد بین خانم ها دیده میشه حالا چه معمولی و چه سلبریتی، رفتن به زیر تیغ های جراحی و یا پروتز و فیلر و این موارد است. اما خب هنرمندانی هم هستند مثل ساره بیات که نه آرایش های اَجق وجق رو می پسندند و نه جراحی های زیباییرو. البته که ساره بیات خود نیز با چهره نچرالش زیبایی خاص خودش را دارد اما خب از اونجایی که ذات زن یعنی علاقه به هر چه زیبا تر دیده شدن، گاها هنرمندانی مثل ساره خانم هم شیطونی هایی دارند!

حالا چجوری هم عمل نکنیم و هم پروتزی بشیم؟ با فیلتر های پلنگ طور اینستاگرام که مثل بنز ازشون استفاده میشه و شما به هر شکلی که بخواین میشیشن!

در ادامه نمونه ای از این فیلتر ها را ساره بیات هم مشاهده می کنید که ظاهرا خانم خانما هم از تزریق ژل لب بدشم نمیاد!

Untitled+(1)

عاشقانه ای که ساره بیات رو از این رو به او کرد!

در ابتدای متن گفتیم ساره بیات مهربونتر شده اما دلیل این تغییر رو نگفته بودیم که خب باید خاطرنشان کرد این چهره جذاب سینمایی از وقتی ازدواج کرد و با آقای علیرضا افکاری رفتن زیر یک سقف، رویی دیگر از خانوم خانوما دیده شد. این زوج از بی حاشیه ترین زوج ها می باشند که تا به حال هم ازشون مورد بدی دیده نشده که بخواد جنجالی باشه و یا کاربران سوژه کنند.

sarehbayat__1643311012

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    خیلی دوستش دارم ،هم خوشگله هم خیلی با کلاسه

  • بابک حامدی ارسالی در

    ترا بخدا یکی را اینقدر مهم نکنید ما تو روستا ها ،دهاتهای پشت کوه چهره های زیبایی موجوده که واقعا انسان متعجب میشه

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی