|

وقتی بدنساز ههیکلی با یه حرکت تتلو رو سر ذوق آورد؛ واسه کنسرت هوا بازش چه فیسی ساخت!

amir tataloo shayanews

امیر تتلو حالا که به کنسرتش نزدیک و نزدیک تر شدیم حاشیه هاش هم صد چندان شده و یه جورایی فضای مجازی رو کُمپلت در اختیار گرفته

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- امیر تتلو تا چند روز دیگه قرار تو استانبول کنسرت برگزار کنه و طبق پیش بینی ها کم کم حواشی مربوط به این کنسرت داره به اوج خودش میرسه و تتلو تو فضای مجازی حسابی خبر ساز شده. تازه ترین خبر اما مربوط به فضای کنسرته که گویا امیر تتلو و تیمش قصد دارن کنسرت رو تو فضای باز برگزار کنن! برگزاری کنسرت تو فضای باز خوب شرایط خاصی داره و صدای پیرامون و شرایط جوی بسیار تاثیر گذار است. تتلو در این باره تو پیج خودش نوشت: فضای کنسرت بنا به درخواست و رای خودتون دقیقه ی نودی تغییر کرد و با اینکه یه ضرر کوچیک باز کردیم و کنسلی سالن قبلیو دادیم ولی عیب نداره خیلی خفن تر شد! فدای سرتون...

 خلاصه یه همچین شکلی شد که هم‌ از فضای آزاد و هوا لذت ببرین و کارای باحال تو فستیوال تتو مون کرد و هم کلا این فضارو نداشتیم‌ تا حالا ، جدیده و وسط جنگل هم هست و صوت و انرژیه عشقو وسط طبیعت تولید میکنیم.

unnamed

سحر بدنسازی که حسابی تتلو رو به وجد آورد!

امیر تتلو چند ماهی با سحر قریشی نامزد بود و این رابطه حسابی برای هر دو نفرشون پرحاشیه بود و تا مدت ها سحر قریشی و تتلو و عکس و فیلم هاشون در صدر اخبار فضای مجازی قرار داشت و حتی گفته شد این دو نفر بابت این رابطه کلی هم پول به جیب زدن! حالا و با گذشت چند ماه از کات کردن هنوز هم سحر قریشی و تتلو حاشیه مشترک دارند و آخرین مورد اون ها مربوط به پستی که تتلو تو صفحه شخصیش منتشر کرد و حسابی از یه سحر دیگه تعریف و تمجید کرد. موضوعی که خیلی ها اون رو غرض ورزانه قلمداد کردن و نوشتند تتلو با این کار خواسته حرص سحر رو دربیاره! اما ماجرا سحر خانوم بدنساز که اینقدر تتلو شیفته اش شده چیه؟ و اصلاً خانوم کیه؟

سحر رحمانی دختر بدنساز ایرانی چندی پیش در یک مسابقه فیتنس با یکی از آهنگ های امیر تتلو بر روی استیج آمده و تتلو هم از این مسئله بسیار به وجد می آید و در پیج شخصی خود در مورد این خانم ورزشکار اینگونه می نویسد: یه خانوم بدنساز رو دیدم ویدیوشونو الان فکر کنم سحر خانوم بود اسمشون که با آهنگ تازیانه مسابقه شون رو اجرا کردن. چقدر عظلات تفکیک وحرفه ای! چقدر افتخار کردم.

وقتی تتلو هم کنسرت داره و هم فستیوال تتو!

امیر تتلو واسه این کنسرت همه تتوهاش رو دوباره از نو ترمیم کرده و حتی رو بدنش یکسری تتهای جدید هم اضافه کرده. البته تتلو واسه هوادارای که به تتو علاقه مندن و دوست دارن رو بدنشون خالکوبی داشته باشن یه سورپرایز هم داره. خواننده رپ پر حاشیه درباره سورپرایزش نوشت: این کنسرت فقط کنسرت نیست! فستیوالِ تتو هم هست و برای هوادارایی که خودشون دوست دارن یه یادگاری داشته باشن میخوایم تتو بزنیم.
 
این رو هم اضافه کنیم که تتلو بعد از اینکه چند ماهی با دوتا دختر تتوآرتیست اهل ترکیه همکاری می کرد و زیر دست اونا تتو می زد برای این کنسر تتوآرتیستش و هم عوض کرده و یه پسر ایرانی که به قول تتلو جزو ده تتوکار برتر دنیاس داره بدنش رو رنگی پنگی میکنه.
 
328860548_907059287256872_7707687263448785597_n
unnamed (1)
unknown_340970887_766205961707294_3293727433891504549_n
امیر تتلو علاوه بر سر و صورت واسه این کنسرت یه حال اساسی هم به ناخن هاش داده! البته تتلو خوب علاقه خیلی زیادی به لاک زدن ناخن هاش داره و یه جورایی لاک رو مکمل تتو میدونه. تتلو می گوید «لاک هم مثل هرچیز دیگه ای در طبیعت هم میتونه خوب باشه و هم بد !لاک بزنید امّا زود به زود پاک کنید و بذارید به ناخن هاتون آب و هوا هم برسه.»

شوک تتلو به هواداراش؛ کنسرت 2 اردیبهشت رفت رو هوااا

امیر تتلو صبح امروز یه پست عجیب تو صفحه یوتیوبش منتشر کرد که خیلی از هوادارا و به اصطلاح تتلیتی هارو بهت زده کرد! او نوشت: بوی کنسلی میاد و البته برگشت به ایران!! درست حسابی معلوم که شد خبر میدم.....اینکه کنسرت تتلو چند روز مونده به اجرا کنسل بشه و بره رو هوا در مورد این خواننده خیلی مسئله عجیبی نیست و قبلاً هم یکی دوباری اتفاق افتاد و حالا یا بلیط ها به تعداد کافی فروش نرفت و کنسرت کنسل شد و یا مثل کنسرت آذر ماه سال گذشته مسائل و مشکلات دیگه ای کنسرت رو کنسل کرد. اما موضوع عجیب اینه که تتلو گفته برمیگرده به ایران! ماجرا از این قراره که گویا پنجا و خورده ای نفر از امیر تتلو شکایت کردن و احتمال داره پلیس ترکیه تتلو رو دستگیر کنه و بفرسته به ایران..... بین این افراد چندتا دختر هم هستن که گویا از تتلو به اتهام فریب و اغفال شکایت کردن که احتمالاً یکیشون ستاره خانومه که حین کنسرت عید تتلو ویدیویی منتشر کرد و کلی راجب امیر بد و بیراه گفت و تهدید به شکایت هم کرد.

وقتی امیر تتلو خودش رو با رونالدو مقایسه میکنه!

امیر تتلو همیشه گفته بود عاشق فوتبال بازی کردن است و خودش رو هم مستحق حضور در سطح اول فوتبال ایران و حتی جهان می دونه و حتی زمانی هم در تمرینات پرسپولیس و استقلال حاضر شده بود و در ایام جام جهانی با انتقاد از مسی معتقد بود فوق ستاره فوتبال دنیا انگشت کوچیکه او هم نیست! حالا و بعد از مسی تتلو رفت سراغ رونالدو با انتشار عکسی خودش رو با CR7 مقایسه کرد!

unknown_338779640_1010151700437900_6288889963687703803_n

وقتی مسابقه استعدادیابی حسابی تتلو رو مگسی کرد!

قبل از عید تو یکی از شبکه های ماهواره ای با حضور لیلا فروهر، بیژن مرتضوی و دو خواننده جوان در حال پخش است. مسابقه صدای برتر که در کشور امارات ضبط شده، نسخه فارسی مسابقه The Voice است که پیش از این در آمریکا، انگلیس و بسیاری از دیگر کشورهای دنیا نیز ساخته شده است. این مسابقه تلویزیونی کم کم تونسته نظر مخاطبان رو به خود جلب کنه و برخی از کلیپ ها و آوازهای شرکت کنندگان این مسابقه و اظهارنظرهای داوران تو فضای مجازی وایرال شده است. امیر تتلو هم که تو فضای مجازی به شدت فعال و پرکار است ویدیویی ضبط کرد و این مسابقه استعدادیابی رو تحلیل کرد. البته به سبک خودش و با دیدی متفاوت تر از همه!

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی