|

وقتی قد مازیار (شهره) لرستانی از همکارای مرد کوتاه تره؛ تغییر خفنش تو صدا و تصویر!

حضور مازیار لرستانی با نام سابق شهره لرستانی بعد از عمل تغییر جنسیت در یک مراسم حواشی به وجود آورده که امکان داره ایشون رو ناراحت کنه.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- گاهی وقت ها یه سری خبرها از سلبریتی ها به گوش میرسه که باور کردن اون یه مقداری دشواره و آدم رو تویه شوک میبره، مثلا مثل خبر بیماری مارال فرجاد که به سرطان مبتلا شده بود، اما یکی از خبرهایی که مدت ها پیش منتشر شد و تا امروز هم هنوز بازتاب های خودش رو داره، تغییر جنسیت شهره لرستانی به مازیار لرستانی بود که توسط خود این بازیگر توی صفحه ی اینستاگرامش اطلاع رسانی شد و میشه گفت یه انقلاب بزرگ تویه زندگی این فرد بود. شهره لرستانی قبل از علنی شدن این موضوع، تویه برنامه شرکت کرده بود به مجری گفت که از ریش خیلی خوشش میاد و اگه ریش داشت حتما میذاشت که بلند بشه! و جالب تر از اون این بود که روی شال کلاه آفتاب گیر پوشید بود، اون هم تویه استودیو که یه جورایی مردونه به نظر بیاد! خب یه مدتی بود که یه سری زمزمه ها از تغییر جنسیت این بازیگر به گوش میرسید و با این حرفاش تویه برنامه، این حرف و حدیث ها شدت گرفت و با انتشار صحت این موضوع توسط خودش، تیر خلاص زده شد و تمام شایعات اینبار لباس واقعیت به تنشون کردن.

خب موضوع تغییر جنسیت چیزی نیست که به این راحتی دسته کم تویه کشور ما قابل هضم باشه و مسلما مردم در این موضوع دچار دو دستگی هستن، همونطور که یه سری این اتفاق رو به مازیار لرستانی که حالا اسم جدید این بازیگر بود، تبریک گفتن و از ایشون و تصمیمش حمایت کردن و یه سری هم خیر، در مقابل این موضوع گارد گرفتن و گفتن نمیتونن این بازیگر رو درک کنن که بعد از این همه سال تازه به سراغ این موضوع رفته! با این اوصاف احتمالا یه مقدار روابط اجتماعی آقای لرستانی دچار مشکل خواهد شد. خب از اینا گذشته به تازگی از مازیار لرستانی عکس هایی منتشر شده که جالب هست و در ادامه بیشتر راجبش براتون میگیم.

شهره-لرستانی

مازیار لرستانی در جمع مردان

مازیار لرستانی که بعد از عمل تغییر جنسیتش، تا مدت ها منتظر در اومدن ریش هاش بود و به خاطره آمپول ها و دارویی هایی که مصرف میکرد یه مقدار هم صداش تغییر کرده بود و توی این مدت از تغییراتش، عکس هایی منتشر میشد، تا بالاخره همین اواخر کلیپی پخش شد که نشون میداد ایشون با ظاهر و صدای کاملا مردانه بین بازیگران دیگه حاضر شده و کاملا میشه اثرات دارو های مصرف شده و تغییرات هورمونی رو تویه این بازیگر مشاهده کرد.

شهره

اما خب بعد از پخش شدن این کلیپ تویه فضای مجازی باز هم کاربرها آروم ننشستن و شروع کردن به گفتن حرف هایی مثل این که خانوم لرستانی شما بهتون خانوم بودن بیشتر میاد، ریش اصلا بهتون نمیاد یه عالمه مرد داریم که بدون ریش زیباترن پس لطفا ریش هاتون رو بزنید، لطفا تمومش کنید همه مون فهمیدیم مرد شدید کل اینستا پر شده از این کلیپ های شما این اداها رو خاتمه بدید و... . با این حساب میشه گفت که هنوز خیلی از افراد هستن که این موضوع رو باور نکردن و نسبت به این اقدام مازیار لرستانی انتقاد میکنن ولی قرار نیست که چیزی تویه زندگی ایشون با این انتقادها عوض بشه پس بهتر هست که وقتی آسیبی از ایشون به ما نمیرسه، فقط بدون توجه از کنار هر کلیپی که مربوط به ایشون هست رد بشیم همین!

فیلم و تصاویر مربوط به تغییرات جدید این بازیگر رو براتون گذاشتیم.

350350131_6376255395796101_7621033673070734333_n

کمی بیشتر درباره مازیار (شهره) لرستانی

مازیار لرستانی که در حال حاضر 56 سال داره، مجرد هست و تا به حال هم ازدواج نکرده. این بازیگر در یه خانواده پنج نفره به دنیا اومده، پدرش قاضی بازنشسته دادگستری و مادرش فرهنگی بازنشسته هستند و یه خواهر و یه برادر هم داره و متاسفانه پدرشون در سال 1400 فوت کردن. این بازیگر در زمینه تئاتر و فیلمنامه نویسی به تحصیل پرداخته و با این حساب علاوه بر بازیگری، کارگردانی و فیلمنامه نویسی هم انجام میده. بیشتر فیلم هایی که این بازیگر در اون ها هنرنمایی کرده در ژانر کمدی بودن و انتخاب ایشون برای این فیلم ها به خاطره فیزیک و صدای بامزه ای بود که داشتن. ایشون در حال حاضر در حال سپری کردن روند درمان و تطبیق سازی کامل جنسیت هستن، امیدواریم در آینده هم شاهد حضور و نقش آفرینی این بازیگر در فیلم های دیگه باشیم.

شهره147

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی