|

پیرمرد 87 ساله به تعداد امام ها فرزند آوری کرد؛ عجیبن غریبا زنش کم سنه و پسرشم آیسان!

این روزها که خیلی از مردم ما درگیر بزرگ کردن یک یا دو فرزند هستند، پیرمرد 87 ساله اهل بجنورد دوازدهمین فرزندش رو از همسر 45 سالش تحویل گرفت!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- یادتونه فیلم "خجالت نکش" رو نشون میداد و همه ما میخندیدیم و حال میکردیم باهاش؟ این در حالی بود که تو دوره آقای احمدی نژاد گفته بودن فرزندآوری کنید و خب اون موقع شرایط خودش رو داشت و قطعا دلار 60 هزار تومانی نبود! 

اما حالا می بینیم در حالی که شرایط اقتصادی مردم به شدت عجیب غریب خراب شده، قطعا فرزند آوری هم به این سادگیا نیست! در این بین یهو می بینیم یه خبری که شاخامون در میاد!

پیرمرد بجنوردی در هشتادوهفت‌سالگی برای دوازدهمین‌بار پدر شد! سرپرست بیمارستان بنت الهدی بجنورد در این باره گفت: فرزند دوازدهم یک مرد هشتادوهفت‌ساله اهل بجنورد از مادر چهل‌وپنج‌ساله، بامداد شب گذشته متولد شد.

با تولد نوزاد پسر، اکنون این پیرمرد بجنوردی هشت فرزند پسر و چهار فرزند دختر دارد. مادر چهل‌وپنج‌ساله در فرایند فیزیولوژیک [زایمان طبیعی] نوزاد پسر خود را به دنیا آورد و مادر و کودک در سلامت هستند.

Untitled

البته که خیلی از کاربران بر این نظر بودند مادر این فرزند به یک مادر 45 ساله نمی خورد و بیشتر میخوره تو سن و سال بابا جان باشه!

ناگفته نمونه که از دیگر عجایب داستان این مرد 85 ساله این بود که اسم پسرش رو گذاشته آیسان در حالی که برخی میگفتن آیسان به سن باباش نمیخوره بلد باشه و برخی هم میگفتن آخه مگه آیسان دخترونه نبود؟ مثل آیسان زن محمد رضا گلزار!

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی