|

همه تو کف جَوون شدن زن سابق پاکدل بودن که لیلا اوتای سلفی گذاشت جهنمی؛ 18 ساله شد

leila otadi shayanews

لیلا اوتادی بازیگر مشهوریه که تصاویر بسیاری از خود منتشر میکنه، اما این بار چهره بسیار جوان شده این بازیگر مورد توجه و تعجب قرار گرفت.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- تو دنیای امروزه دیگه مثل قدیم ندیما نیست که ببینیم بازیگرامون خیلی ساده و شیک میان و میشن مشهور! بلکه یه ترفندای خاص واسه خودشون دارن که البته شانس هم با بعضیاشون همراه میشه و نتیجه ای به شدت قابل توجه تحویل میده. مثلا همین اینستاگرام. البته که فکر کنم واژه همین واسه این شبکه اجتماعی کم باشه و باید دسته بالاتر گرفته بشه، چرا که همین اینستاگرام تو این چند ساله و در دهه نود خیلی از افراد رو تبدیل به چهره کرد و خیلی از چهره ها رو هم تبدیل به فردی به شدت مشهور!

اصلا به گفته افسانه پاکرو سینمای امروز ما بدل شده به فضایی که بانوان زیباروی عمل کرده با تعداد فالوور بالا میان و میشن بازیگر مشهور. هرچی این دو گزینه بهتر باشه خب میزان شهرت و دیده شدنشون هم بیشتره! سوژه اصلی ما یعنی خانوم لیلا اوتادی بازیگر جدید نیست و خیلی ساله داره تو این عرصه شگفت انگیز فعالیت میکنه اما اونچه که مشخصه اینه که لیلا اوتادی هم از این دست هنرمندان شده و حالا نگاهی از بالا به پایین داره.

Untitled

بازگشت چهره لیلا اوتاید به 18 سالگیش

البته که لیلا اوتادی دیگه تو سن و سال خیلی جَوونی به سر نمیبره اما اونچه که واضحه اینه که خانوم بازیگر به دلیل چهره بسیار زیبایی که دارن مورد توجه خیلی ها قرار میگیرند و به خوبی بلده چطور هم استایل بزنه و هم عکس و ویدیو منتشر کنه. لیلا اوتادی از دست چهره های خیلی کم حاشیه ای هم هستش که شاید میتونست به مانند خیلیا مثل خانوم سحر قریشی یه مدل دیگه شهرت پیدا کنه و بولد بشه و نقش ها رو هم یکی پس از دیگری درو کنه، اما می بینیم که اینچنین نیست و ترجیحش بر اینه که با تلاش و بازیگری به این دیده شدنه برسه. 

لیلا اوتادی در صفحه اینستاگرامش تولید محتوای بسیاری داره و همونطور که گفتیم خیلیم امروزی و خوش فیس عکس میذاره که در ادامه یکی از جدیدتریناش رو مشاهده می کنید در حالی که نشون میده لیلا بانو اصلا قصد پیری ندارن!

campec.ir_s instagram 2023-10-16-9.33.100 story

اما اجازه بدید کمی هم با استایل و سلیقه بازیگران آشنا بشیم! تیپ لیلا اوتادی چی میگه؟

اما اجازه بدین کی هم به بحث استایل بازیگران اشاره کنیم. هنرمندانی که پنجاه درصد با استعداد و توانایی و البته کیفیت کارنامه کاری خود به شهرت و محبوبیت می رسند و پنجاه درصد هم با استایل هایی که از خود نشون میدن و باهاشون به مراسمات سینمایی میان. البته که موضوع لباس و تیپ چیزی نیست که تنها برای ظاهر باشه و شخصیت افراد رو تا حدودی بیان میکنه که میشه فهمید فردی ساده فکره و یا جسور فکر! شادی هم علاقه داره تا زندگیش غلیظ و مورد توجه باشه و یا اینکه خیلی به جزئیات دقت نداره و نمیخواد بولد بودنی در کارش بیاد.

مثلا لیلا اوتادی تا به اینجا نشون داده و ثابت کرده که علاقه داره تا دیدیه بشه. دیده شدنی که اصلا به مانند بقیه نیست و قابلیت این رو داره که هزاران نظر مختلف رو بگیره. مثلا در ادامه نمونه ای بارز و تقریبا جدید از وی مشاهده می کنید. 

Untitled

ایرد لیلا اوتادی کجاست که کم کار شده؟

لیلا اوتادی این مدلی نیست که پشت بند هم تو فیلم و سریال ها دیده بشه و اینکه ایراد کار کجاست خدا دان. حالا یا پیشنهاد کاری کمتره و یا اینکه خود لیلا اوتادی دلش نمیخواد خیلی پشت بند هم بازی کنه. آخه میدونید ک مثا هستند بازیگرانی به مانند خانوم پریناز ایزدیار که اصلا امون به خودشون هم نمیدن و اونقدری هم پیشنهاد دارن و هم قبول می کنن، که یک دم بر روی پرده نقره ای هستند.

لیلا اوتادی در آخرین کاری که دیده شد سریال نمایش خانگی " نیوکمپ" بود که کاراکتری طنز و جدی داشت و در نقش خود افقاتی نقش کرد.

Untitled

کمی بیشتر با لیلا اوتادی و علاقه وافرش به شاسی بلندا

لیلا اوتادی چهاردهمین روز از مرداد ماه سال 1362 متولد شده. خانوم بازیگر در تهران به دنیا اومده و از بچگی شبفته بازیگری شده، اما خب اونچه که در دانشگاه ادامه داده و خونده کارشناسی معماری بوده است. او کار خود را با فیلم چشمان سیاه ساخته ایرج قادری آغاز کرد، اما برای اولین بار با سریال مهر و ماه به کارگردانی سید فیاض موسوی دیده شد.

لیلا اوتادی مجرده اما خب از اونجایی که برای همه چهره های مشهور یکسری حواشی وجود داره، کاربران لیلا اوتادی رو هم یک بار با احسان علیخانی مزدوج کردن و باری دیگر با جواد نکونام!

خانوم بازیگر دهه شصتیمون از شیفتگان ماشین های شاسی بلنده و کلا علاقمنده که ماشینش تو این سبک باشه.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی