|

دوران دبیرستان دنیا جهانبخت / خانم مدلینگ بیست سال پیش صغرا بود حالا شده دنیا

دنیا جهانبخت از دست افرادی تو دنیای مجازی حساب میشه که با چهره قبل و بعدش کاربران رو متعجب ساخته چرا که تفاوتی بیش از اندازه داره.

لینک کوتاه کپی شد
4

شایانیوز- دو دهه ای میشه که فضای مجازی موازی با دنیای واقعی حرکت میکنه و برای خود حاکمیت و قلمرویی قدرتمند دارنه. چرا که شما کافیه تا چند لحظه ای به ده سال اخیر نگاه کنید. با استفاده از شبکه های اجتماعی که میشن همون فضای مجازی، چند نفر اومدن و بدون کمترین استعداد و حرکت خاصی بولد و مشهور شدن؟ یکی از شناخته شده ترین اونها دنیا جهانبخت می باشد که خیلی ساله از ایران مهاجرت کرده. این چهره که ابتدا با انتشار تصاویرش در صفحه فیس بوک مورد توجه قرار گرفت، در نهایت نیز با فعالیت مدلینگ (البته با هزار و یک عمل جراحی زیبایی) حالا میلیونی دنبال کننده داره و همچنان بر وفق مرادش حرکت میکنه. دنیا جهانبخت از متولدین سال 1368 می باشد و این روزها در سن 35 سالگی به سر میبره. وی یکی از پر عمل ترین چهره های مشهور ایرانی به حساب میاد که از چهره گرفته، تا اعضای بدن رو زیر تیغ جراحی برده. 

دنیا جهانبخت

بسیاری از افراد دنیا جهانبخت رو چهره ای منفور میدونن و برخی هم محبوب. وی که تا به حال همراه با افراد مشهور زیادی مورد توجه قرار گرفته و جنجالی شده، حالا در آرامش کامل به سر میبره. دنیا جهانبخت در دوران نوجوانی و پیش از عمل چهره ای کاملا متفاوت تر از حال حاضرش داشت به گونه ای که قبل و بعدش چندان قابل تشخیص نیست و گویی فردی جدید متولد شده. در ادامه ببینیم قبل و بعدی کمتر دیده شده از وی.

دنیا جهانبخت

دنیا جهانبخت

دنیا جهانبخت

دنیا جهانبخت

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • Aadam ارسالی در

    کپی عمه من بوده

  • Masih ارسالی در

    همیشه زیبا بوده و هست و خواهد بود🫠🫠❣️❣️

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی