|

دوران دبیرستان نعیمه نظام دوست / خانوم بازیگر تو پنجاه سالگی بیست و پنج ساله شد

نعیمه نظام دوست بازیگر مشهوریه که این روزها در سن 50 سالگی به سر میبره همه فکر میکردن که پیر شده تا اینکه تصویر قبل و بعدش منتشر شد!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- دنیای بازیگری دنیای عجبیه. خب همه آدما تغییرات ظاهری تو طول عمرشون دارند، اما شما وقتی یک فرد مشهور باشید به خصوص بازیگر، بی شک میلیون ها نفر تغییرات شما رو به چشم می بینن و بیست سال بعد هم که بگذره باز یادشون میاد چه شکلی بودین و حالا چه شکلی شدین. و خب تو این راستا خیلی ها عمل های زیبایی انجام دادن و برخی هم روند سنی شون رو برعکس طی کردن. یعنی اینجوری که قبلنا با وجود اینکه سنشون کمتر بود اما انگاری پیر تر دیده میشدن و حالا با توجه به پیشرفت های عمل های زیبایی و استایل های سانتی مانتال گونه، ظواهری جوان تر از اون زمانشون پیدا کردن. یکی از این سبک بازیگران خانوم نعیمه نظام دوست می باشد که با بازی در سریال "ساعت خوش" مهران مدیری در سال 1374 به این عرصه پا گذاشت. نعیمه نظام دوست البته که با بازی در فیلم "توفیق اجباری" در سال 1386 بود که به اوج شهرت خود رسید و در واقع در این کار در کنار هنرمدانی همچون محمدرضا گلزار و باران کوثری دیده شد.

نعیمه نظام دوست از متولدین سال 1353 می باشد که این روزها در سن 50 سالگی به سر میبره. البته که خیال نکنید خانوم بازیگر به مانند بانوان پنجاه ساله هستن بلکه ظاهری به مانند جَوون 25 ساله دارند. نعیمه نظام دوست چه از نظر چهره ای و چه به لحاظ وزنی به شدت متفاوت از بیست سال پیش هستش و این تفاوت ها اونقدری بود که مخاطبین یه قبل و بعد جالب از وی به اشتراک گذاشتن و مورد توجه قرار گرفت.

نعیمه نظام دوست در سن نوجوانی نعیمه نظام دوست در سن نوجوانی

نعیمه نظام دوست

نعیمه نظام دوست

نعیمه نظام دوست

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی