|

بررسی سیگنال های مهم اتریوم!!

ethereum

جامعه Aave به پیشنهاد توقف موقت وام‌‌دهی اتریوم تا زمان ادغام رای مثبت داده است؟

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- جامعه Aave به پیشنهاد توقف موقت وام‌‌دهی اتریوم تا زمان ادغام رای مثبت داده است؛ نتیجه این رای‌گیری نشان می‌دهد Aave در نظر دارد با توقف موقت وام‌دهی اتریوم خطرات بالای آن را حین هاردفورک اتریوم و ادغام کاهش دهد. این پیشنهاد با ۹۶.۱۸٪ رای مثبت به ثبت رسید و درواقع ۲۱۴ هزار نفر با آن موافقت کرده‌اند.

این پلتفرم بر این باور است که کاربران می‌توانند با قرض گرفتن اتریوم قبل از ادغام، از توکن PoW آن سواستفاده کرده و باعث لیکوئیدیشن و منفی شدن بازدهی سالانه شوند که ریسک ورشکستگی پلتفرم را بالا خواهد برد.ازطرفی

داده‌های آن‌چین نشان از رشد شدید هش‌ریت اتریوم کلاسیک دارد. نرخ هش اتریوم کلاسیک از اواسط ژوئن بیش از ۸۳٪ رشد را تجربه کرد و انتظار می‌رود این شاخص طی ماه‌های آینده همچنان صعودی باشد.

این روند صعودی در پی نزدیک شدن به تاریخ ادغام اتریوم اتفاق افتاده و چندی پیش نیز ویتالیک بوترین اعلام کرده بود بهترین جایگزین برای ماینرهای اتریوم انتقال به شبکه اتریوم کلاسیک است.اکنون سرمایه گذاران به اتریوم هجوم آورده‌اند. افزایش حجم معاملات در اتریوم، قبل از آپدیت بزرگ به ‌عنوان یک ارتقای حیاتی در یکی از اصلی‌ترین شبکه‌های کریپتو در این ماه به نظر می‌رسد و زمینه را برای نوسانات در روزها و هفته‌های آینده فراهم می‌کند.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی