|

تحلیلی تکنیکال!

سیگنالی مهم برای ریپل!

XRP

اگر بخواهیم قیمت ریپل را بررسی کنیم شواهد نشان می دهد که رمزارز ریپل..

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات‌متحده (SEC) و ریپل هر دو از یک قاضی فدرال خواسته‌اند تا در مورد اینکه فروش XRP قوانین اوراق بهادار ایالات‌متحده را نقض می‌کند یا خیر، تصمیم فوری بگیرد. این دو نهاد توسط درخواست‌های جداگانه‌ای که در ۱۷ سپتامبر ارائه شده بود، خواستار خلاصه‌ای از نتیجه پرونده خود در دادگاه منطقه‌ای نیویورک شدند.

خلاصه نتیجه دادگاه زمانی ارائه می‌شود که یکی از طرفین درگیر معتقد باشد که شواهد کافی برای صدور حکم بدون نیاز به ادامه محاکمه وجود دارد.ریپل معتقد است فروش XRP یک «قرارداد سرمایه‌گذاری» است و سود توکن ریپل از طریق عرضه و تقاضا تعیین می‌شود و نه توسط قراردادی بین دارندگان توکن ریپل و این نهاد؛ به همین دلیل ریپل استدلال کرده که تلاش‌های SEC برای اثبات خلاف این موضوع راه به جایی نخواهد برد و دادگاه باید نتیجه نهایی را اعلام کند.

از طرفی اگر بخواهیم قیمت ریپل را بررسی کنیم شواهد نشان می دهد که رمزارز ریپل (XRP) از 7 الی 12 سپتامبر(16 الی 21 شهریور) به میزان 12 درصد رشد کرد اما با مقاومت 0.360 دلاری روبه رو شد. این روند صعودی با یک اصلاح 10 درصدی دنبال شد و در اثر آن ، کف حمایت 0.325 دلاری شکل گرفت. ریپل در 16 سپتامبر(25 شهریور) یک روند صعودی شدید را آغاز کرد که در نتیجه آن ، قیمت در عرض کمتر از 48 ساعت، 20 درصد افزایش یافت.قیمت XRP در لحظه انتشار این تحلیل ، یک بار دیگر مانع 0.347256 دلاری را مورد امتحان قرار می دهد.

این مانع مقاومتی از 11 ژوئن (21 خرداد) جلوی  صعود  ریپل را گرفته است. بنابراین، اگر به بالاترین سطح دست یابد و رسیدن به 0.381 دلار نیز بسته شدن کندلی قاطع در بالای این مانع و تبدیل شدن آن به یک سطح حمایتی ،نشان دهنده یک پیشرفت گاوی بزرگ خواهد بود.کاهش قیمت به زیر این سطح و بسته شدن کندلی روزانه زیر سطح 0.347 دلاری ، منجر به کاهش ریپل به کف قیمت پایین تری می شود. در نتیجه ، سناریوی گاوی مذکور باطل خواهد شد.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی