|

چه چیزی در انتظار است؟

عملکرد ریپل بیانگر چه چیزی می باشد؟!

XRP

سرمایه گذاران ریپل ممکن است پس از عملکرد XRP...

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- سرمایه گذاران ریپل ممکن است پس از عملکرد XRP در سه روز گذشته، روی سرمایه گذاری های خود تجدید نظرکنند. چند روز گذشته، عملکرد زنجیره ای توکن XRP حکایتی از کاهش مداوم در پیشنهادات خرید و فروش برای آلتکوین پیشرو دارد. طبق داده‌های Santiment، در 20 ژوئیه، تعداد آدرس‌های منحصربه‌فردی که با توکن XRP تراکنش می‌کنند، افزایش قابل توجهی داشت.

به طور مشابه، در همان روز، حجم قابل‌توجهی از توکن‌هایی که قبلاً غیرفعال بودند، آدرس‌هایشان را تغییر دادند، زیرا ظرفیت مصرف توکن به بالاترین حد 854.32 میلیارد رسیده بود و بالاترین سطحی است که این معیار از دسامبر 2020 نشان داده توکن دقیقا از 20 جولای تا کنون چگونه پیش رفته است.تحلیل عملکرد قیمت از 12 جولای، قیمت XRP روند صعودی را آغاز کرده است.

با این حال، در 20 ژوئیه، از روند افزایشی خارج شد که با کاهش قیمت توکن همراه شد. این توکن در آن روز 0.37 دلار به ازای هر XRP معامله شد. با این حال، XRP در سه روز گذشته 2 درصد کاهش قیمت داشته است. در زمان نگارش این مقاله، این توکن با قیمت 0.3615 دلار مبادله شد. نکته قابل توجه این است که علیرغم چشم انداز نزولی توکن، به نظر می رسد که علاقه سرمایه گذاران در نمودار روزانه حفظ شده است.

شاخص قدرت نسبی XRP (RSI) در زمان انتشار در شیب افزایشی در 55.66 مشاهده شد. با افزایش مداوم فشار خرید، شاخص جریان توکن (MFI) در زمان نگارش روند صعودی داشت.آنالیز روی زنجیره با داشتن 158740 آدرس منحصربه‌فرد، شاخص آدرس‌های فعال روزانه که توکن‌های XRP را معامله می‌کنند، در 20 جولای بیش از 500 درصد رشد کرد. تا 21 ژوئیه، این میزان به 169560 آدرس رسید. در 8110 آدرس در زمان نگارش این مقاله، این معیار در دو روز گذشته 95 درصد کاهش داشته است.

علاوه بر این، سه روز گذشته با کاهش تدریجی تعداد آدرس های جدید ایجاد شده در شبکه XRP مشخص شده است. در 1461 آدرس در زمان انتشار، 13 درصد کاهش در دوره سه روزه مورد بررسی ثبت شده است.علاوه بر این، با کاهش فعالیت معاملاتی از 20 جولای، مجموع توکن های XRP در تمام تراکنش های انجام شده در سه روز گذشته از 3.07 میلیارد به 167.88 میلیون کاهش یافته این کاهش از 1.14 میلیارد دلار به 60.43 میلیون دلار در دوره 3 روزه مورد بررسی قرار گرفت.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی