|

اتهامی جدید!

پرونده مرموز از ریپل!

XRP

طی ساعات گذشته، آخرین اخبار پرونده ریپل منتشر شده و بر همین اساس

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- طی ساعات گذشته، آخرین اخبار پرونده ریپل منتشر شده و بر همین اساس قاضی دادگاه ادعاهای اخیر SEC را در پرونده ریپل رد کرده است. قاضی نتبرن درخواست کمیسیون بورس و اوراق بهادار را در زمینه امتیاز وکیل و موکل رد کرده و در نتیجه اعلام این خبر، شاهد کاهش درصد ریزش در XRP نسبت به روز گذشته بوده‌ایم. گفتنی است این ارز هم‌اکنون با نرخ ۰.۳۱ دلار معامله می‌شود.

درنهایت همانطورکه گفته شد ریپل در دعوی حقوقی خود با کمیسیون بورس آمریکا توانسته است پیروزی بزرگی کسب کند. کمیسیون بورس آمریکا پیش‌تر از دادگاه خواسته بود تا با اعلام محرمانه‌بودن اسناد داخلی این سازمان که مرتبط با سخنرانی بیل هینمن (Bill Hinman)، رئیس سابق SEC، هستند، از آنها به‌عنوان شواهد استفاده نکند.

قاضی دادگاه با رد این درخواست در روز سه‌شنبه، کمیسیون بورس را به «ریاکاری» متهم کرد و گفت این اسناد محرمانه نیستند.باتوجه به داده های XRPscan نشان می دهد حدود ۱۴ میلیون ریپل  در کیف پول یکی از بنیان‌گذاران آزمایشگاه‌های ریپل و مدیر ارشد فناوری سابق به نام جد مک‌کالب (Jed McCaleb)، دست نخورد باقی مانده است. شواهد نشان میدهد که مک‌کالب تنها در هفت روز گذشته، حدود ۴۰ میلیون دلار از ریپل‌های خود را فروخته است. و فروش های زیادی داشته است و این شواهد نشان می‌دهد اتهامات طرفداران XRP‌ نسبت به او، چندان هم دور از واقعیت نیست.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

 

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی