|

تحلیلی مهم و تکنیکال!

آیا این جاده برای بیت کوین پرخطراست؟؟

Bitcoin

قیمت رمزارزهای اصلی بازار دوباره صعودی به نظر می‌رسند، زیرا معامله‌گران باور دارند...

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- قیمت رمزارزهای اصلی بازار دوباره صعودی به نظر می‌رسند، زیرا معامله‌گران باور دارند که تورم به اوج خود رسیده است. گفتنی است، این مسئله با اعلام نرخ بهره ایالات متحده مرتبط است.به طور کلی، بیت‌کوین و بازار رمزارز تمایل به دنبال کردن بازار سهام دارند. بنابراین جای تعجب نیست که توقف در افزایش نرخ بهره برای بازار کریپتو بسیار صعودی تلقی شود.در حال حاضر بازار رمزارزها شاهد رشد بوده و اکنون بیت کوین در کانال ۲۱ هزار دلاری قرار دارد.و نکته قابل توجه این است که قیمت بیت‌کوین Bitcoin در بالای سطح 21هزار دلار تثبیت می‌شود. گفتنی است در صورتی که قیمت بتواند به بالای سطح 21هزار و 500 دلار صعود کند، هدف 22هزار دلار برای قیمت بیت‌کوین در کوتاه مدت قابل دستیابی خواهد بود.

ارزش بازار جهانی رمزارزها در حال حاضر ۱.۰۷ تریلیون دلار است که ۴.۰۷ درصد رشد را نسبت به روز گذشته نشان می‌دهد. پس از اینکه نرخ بیکاری ایالات متحده آمریکا به ۳.۷ درصد رسید و تنها ۰.۲ درصد بیشتر از پیش‌بینی‌ها بود، نهنگ‌های بیت کوین از فرصت استفاده کردند وبه همین دلیل بیت کوین توانست مقاومتش را بشکند و به اوج هفتگی خود در محدوده ۲۱,۲۶۲ دلار برسد.

و در میان رکود قیمت‌های فعلی، احتمالاً رویکرد‌های مختلف سرمایه‌گذاران در رابطه با رمزارزها باعث افزایشی احتمالی ‌شوند، یکی از این موارد تراکنش‌های مربوط به استیبل کوین‌ها است که در حال حاضر در کانون توجه قرار دارند. به طور خاص، طبق داده‌های CryptoQuant گزارش شده است که مقدار ورود استیبل‌کوین‌ها به صرافی‌ها به صورت نقطه‌ای تا ۲ نوامبر به بالاترین حد خود رسیده است.

اگرچه بیت‌کوین نتوانسته است از سطح ۲۱٫۰۰۰ دلار عبور کند، اما فعالیت‌های درون استیبل کوین‌ها می‌تواند نشانه خوبی برای قیمت این ارز دیجیتال در بلند مدت باشد. نکته قابل توجه این است که باید با معامله بیت‌کوین در محدوده ۲۰٫۰۰۰ دلاری، روی پایین ترین قیمت ممکن تمرکز کنید که می‌تواند علاقه موسسات و سرمایه گذاران خرد را برانگیزد.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی