|

آخرین قیمت ها از بازار ارز و طلا

طلا، سکه و دلار امروز چقدر قیمت خورد؟

نرخ دلار سهمیه‌ای امروز شنبه هشتم بهمن به نیمه کانال ۴۳ هزار رسید. سکه امامی را در نیمه ابتدایی معاملات امروز ۲۴ میلیون و ۸۲۰ هزار فروختند

لینک کوتاه کپی شد

 قیمت دلار امروز شنبه هشتم بهمن در نیمه ابتدایی معاملات بازار متشکل ارزی دو هزار تومان افزایش پیدا کرد و به نیمه کانال ۴۳ هزار تومان رسید.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از فرارو؛ همزمان در بازار طلا، قیمت سکه امامی نزدیک یک میلیون تومان ارتقا پیدا کرد و آن را ۲۴ میلیون و ۸۲۰ هزار تومان فروختند. با این وجود هر گرم طلا ۱۸ عیار که عصر پنجشنبه با رسیدن به پله دو میلیون و ۱۱۷ هزار تومان رکورد جدیدی را خلق کرده بود، صبح امروز دو میلیون و ۹۶ هزار تومان یعنی ۲۱ هزار تومان کمتر معامله شد.

قیمت دلار و یورو در بازار متشکل ارزی

قیمت دلار امروز شنبه هشتم بهمن در بازار متشکل ارزی تا ساعت ۱۱ و ۳۰ دقیقه به ۴۳ هزار و ۶۰۰ تومان رسید. نرخ پایانی روز قبل در بازار متشکل ارزی که مربوط به پنجشنبه ششم بهمن می‌شود، ۴۱ هزار و ۶۰۰ تومان است و به این ترتیب شاهد رشد دو هزار تومانی ارزش این اسکناس هستیم. همزمان قیمت یورو امروز ۴۷ هزار و ۳۷۰ تومان اعلام شده است.

نرخ دلار در بازار متشکل ارزی

انواع ارز  پنجشنبه شنبه
دلار 41 هزار و 600 تومان  43 هزار و 600 تومان
یورو 45 هزار و 540 تومان 47 هزار و 370 تومان

قیمت طلا ۱۸ عیار

قیمت هر گرم طلا ۱۸ عیار امروز شنبه هشتم بهمن در نیمه ابتدایی معاملات بازار به دو میلیون و ۹۶ هزار تومان رسید و از مرز دو میلیون و ۱۰۰ هزار تومان پایین آمد. عصر پنجشنبه نرخ هر گرم طلا ۱۸ عیار تا دو میلیون و ۱۱۷ هزار تومان پیشروی کرد و این عدد را باید رکورد جدید آن بدانیم.

تغییر قیمت طلا ۱۸ عیار

چهارشنبه

پنجشنبه

امروز

دو میلیون و 62 هزار تومان

دو میلیون و 117 هزار تومان

دو میلیون و 96 هزار تومان

قیمت انواع سکه طلا

قیمت سکه امامی امروز شنبه هشتم بهمن با رشد تقریبا یک میلیون تومانی به ۲۴ میلیون و ۸۲۰ هزار تومان رسید. عصر پنجشنبه سکه امامی با نرخ ۲۳ میلیون و ۸۱۰ هزار تومان به کار خود خاتمه داده بود. همزمان قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم ۴۸۷ هزار تومان ارتقا پیدا کرد و این یکی را ۲۳ میلیون و ۵۲۰ هزار تومان فروختند. سکه گرمی، اما بدوم تغییر قیمت، پنج میلیون و ۱۰ هزار تومان فروخته شد.

تغییر قیمت انواع سکه

انواع سکه

چهارشنبه

پنجشنبه

امروز

امامی

23 میلیون و 423 هزار تومان

23 میلیون و 810 هزار تومان

24 میلیون و 820 هزار تومان

تمام‌بهار آزادی طرح قدیم

21 میلیون و 836 هزار تومان

23 میلیون و 33 هزار تومان

23 میلیون و 520 هزار تومان

گرمی

پنج میلیون و 110 هزار تومان

پنج میلیون و 10 هزار تومان

پنج میلیون و 10 هزار تومان

ربع سکه در بازار چند؟

 قیمت ربع‌سکه بهار آزادی امروز شنبه هشتم بهمن در نیمه ابتدایی معاملات بازار ۱۵۰ هزار تومان افزایش پیدا کرد. هر قطعه ربع‌سکه بهار آزادی ۹ میلیون و ۳۲۰ هزار تومان فروخته شد درحالی که عصر پنجشنبه خرید آن ۹ میلیون و ۱۷۰ هزار تومان تمام می‌شد.

قیمت امروز ربع‌سکه بهار آزادی ۷۰۰ هزار تومان از شنبه پیشین کمتر است. آن روز ربع‌سکه را ۱۰ میلیون و ۲۰ هزار تومان می‌فروختند. البته بیشترین قیمت ربع‌سکه بهار آزادی در هفت روز قبلی ۱۰ میلیون و ۲۲۰ هزار تومان بوده و این رقم را در پایان معاملات روز یکشنبه دوم بهمن روی تابلو صرافی‌ها شاهد بودیم.

تغییر قیمت سکه ربع‌بهار آزادی در یک هفته گذشته

یکشنبه 2 بهمن‌ دوشنبه 3 بهمن سه‌شنبه 4 بهمن چهارشنبه 5 بهمن پنجشنبه 6 بهمن‌ شنبه 7 بهمن‌
10 میلیون و 220 هزار تومان 9 میلیون و 420 هزار تومان 9 میلیون و 20 هزار تومان 9 میلیون و 20 هزار تومان 9 میلیون و 170  هزار تومان 9 میلیون و 320 هزار تومان

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی