|

بررسی قیمت بیت کوین!

بیت کوین با حرکتش همه رو شوکه کرد!

Bitcoin

بیت کوین با حرکتش همه رو شوکه کرد!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- قیمت بیت کوین، بزرگ‌ترین ارز دیجیتال جهان بر اساس ارزش بازاری، در بحبوحه افزایش خوش‌بینی سرمایه‌گذاران، ساعاتی قبل از محدوده ۳۰ هزار دلار عبور کرد و به اوج قیمتی ۳۰,۴۹۱ دلار رسید. با این حال، به نظر می‌رسد که مشخص کردن علت دقیق این روند صعودی هنوز امکان‌پذیر نیست و برخی از تحلیلگران پیش بینی کردند که سطح 30000 دلاری بیت کوین ناپایدار است زیرا نبرد فدرال رزرو با تورم ادامه دارد. علاوه بر این برخی دیگر از معامله گران منتظر گزارش شاخص قیمت مصرف کننده ایالات متحده (CPI) در 12 آوریل هستند.

از هفته گذشته، شاخص ترس و طمع کریپتو به طور محکم در قلمرو (طمع یا Greed) قرار گرفته است، در آخرین به روز رسانی 11 آوریل این شاخص امتیاز 68 از مجموع 100 امتیاز را نشان می دهد.

لری لپارد، مؤسس شرکت سرمایه‌گذاری ایکوئیتی منیجمنت اسوسیتس عقیده دارد که دلار آمریکا به سمت سقوط کامل پیش می‌رود، رویدادی که باعث افزایش شدید قیمت بیت کوین خواهد شد. به گفته او چون افراد بیشتری با گذشت زمان به ارزهای دیجیتال روی می‌آورند، قیمت بیت کوین در نهایت به ۱۰۰,۰۰۰ دلار، ۱میلیون دلار و حتی ۱۰میلیون دلار نیز خواهد رسید. لپارد تأکید کرده است که با رشد قیمت طلا، می‌توان طلای بیشتری استخراج کرد؛ اما با رشد قیمت بیت کوین نمی‌توان بیشتر از ۲۱ میلیون توکن استخراج کرد.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی