|

ارتقا ارزهای دیجیتال

پیش بینی مهم و جنجالی بیت کوین و همکارانش!

Bitcoin

بیت کوین و رالی اتر. اخبار تورم و ارتقا ارزهای دیجیتال را بالا می برد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- بیت کوین BTCUSD + 0.34٪، Ether ETHUSD - 0.31٪، و سایر ارزهای رمزپایه روز جمعه با افزایش فضای کریپتو با داده های تورم و ارتقای موفقیت آمیز به شبکه بلاک چین اتریوم افزایش یافتند.

قیمت بیت کوین در 24 ساعت گذشته 2 درصد افزایش یافته و به 30750 دلار رسیده است که بالاترین نقطه برای بزرگترین دارایی دیجیتال از ژوئن گذشته است، زمانی که فروش در فضای کریپتو شتاب گرفت و به یک بازار نزولی وحشیانه با پایین ترین سطح چند ساله رسید. بیت کوین تا کنون بیش از 80 درصد رشد کرده است و برای اولین بار در 10 ماه اوایل این هفته از نقطه مهم روانشناختی 30000 دلار عبور کرد و خواستار یک بازار صعودی جدید شد.

کریپتوها همچنان نسبت به نیروهای کلان اقتصادی حساس هستند و پس از قرائت تورم روز پنجشنبه از شاخص قیمت تولیدکننده، که به طور مشابه شاهد افزایش سهام با میانگین صنعتی داوجونز و S&P 500 بود، قیمت خود را افزایش دادند. انتظارات افزایش یافت که فدرال رزرو به زودی نسبت به سیاست های پولی سازگارتر خواهد شد.

بانک مرکزی در سال گذشته به شدت نرخ‌های بهره را افزایش داد تا بتواند رشد بالای چند دهه قیمت را کنترل کند نیروی اصلی که باعث کاهش سهام و کریپتوها در سال گذشته شد، زیرا با افزایش نرخ‌ها تقاضا برای دارایی‌های پرریسک‌تر کاهش می‌یابد. صعود بیت کوین تا کنون در سال جاری در بحبوحه نشانه های تشویق کننده تورم و همچنین فشارهای موجود در بخش بانکی رخ داده است که هر دو این امیدها را افزایش داده است که بزرگترین افزایش نرخ ها به پایان رسیده است و ممکن است فدرال رزرو به زودی کاهش نرخ بهره را بررسی کند.

ارتقای کلیدی شبکه بلاک چین اتریوم که به نام «شانگهای» شناخته می‌شود، همچنین دارایی‌های دیجیتال را افزایش می‌دهد و قیمت اتر را ۶ درصد بالاتر به بالای ۲۱۰۰ دلار می‌رساند – بالاترین سطح از می ۲۰۲۲ – و باعث افزایش سود در بین آلت‌کوین‌ها یا کریپتوهای کوچکتر می‌شود.

ارتقای شانگهای، انتقال اتریوم به «اثبات سهام» را تکمیل کرده است، که باعث می‌شود شبکه ایمن شده و تراکنش‌ها توسط دارندگان اتر پردازش شود که به طور موقت توکن‌های خود را قفل یا «سهمی» می‌کنند و در این فرآیند علاقه کسب می‌کنند. ارتقای موفقیت‌آمیز منجر به فشار فروش نشده است، همانطور که برخی می‌ترسیدند، از آنجایی که باید سهام‌داری را محبوب‌تر کند و از قیمت‌ها حمایت کند، جرقه‌ای افزایش یافته است.

در بین آلت‌کوین‌ها، Cardano 7% و Polygon MATICUSD +1.43% 4% صعود کردند. Memecoin ها نیز در حال پیشرفت بودند، به طوری که Dogecoin DOGEUSD +1.56٪ 7٪ و Shiba Inu SHIBUSD - 0.09٪شیبا 2٪. افزایش یافت.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی