|

نهنگ شیبااینو از خواب زمستانی بیدارشد و کولاک کرد!

SHIB

نهنگ های شیبا اینو پس از کسب 70 میلیون دلاری سود، 500 میلیارد دلار SHIB را به بورس منتقل کردند!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- یک نهنگ بزرگ شیبا اینو ($SHIB) که بیش از هفت ماه در خواب بود، مبلغ چشمگیر نزدیک به 500 میلیارد دلار توکن SHIB را به صرافی رو به زوال ارزهای دیجیتال HotBit منتقل کرد تا پس از کسب سود قابل توجهی، توکن ها را بفروشد. . HotBit به طور مشخص اعلام کرده است که عملیات خود را در اوایل ماه جاری متوقف می کند و از کاربران خود خواسته است تا قبل از 21 ژوئن، ساعت 4:00 صبح UTC، توکن های خود را خارج کنند.

این شرکت گفت که شرایط عملیاتی آن به دنبال تحقیق در مورد یکی از اعضای سابق تیمش بدتر شد که آن را مجبور به توقف فعالیت برای هفته‌ها کرد. سقوط FTX و کاهش نرخ ارز USDC نیز به عنوان دلایلی ذکر شد که جریان نقدی آن را بدتر کرد و باعث توقف آن شد. به گفته تحلیلگر محبوب ارزهای دیجیتال Spot On Chain، نهنگ SHIB پس از بیش از هفت ماه توقف، 499.6 میلیارد توکن به هات بیت منتقل کرد که ارزش این تراکنش 0.0000085 دلار به ازای هر توکن SHIB یا 4.24 میلیون دلار بود.

این سرویس نشان می‌دهد که به نظر می‌رسد نهنگ این توکن‌های SHIB را که در ابتدا با قیمت‌های بالاتر در سال 2022 جمع‌آوری شده بودند، تخلیه می‌کند. حتی اگر سرمایه‌گذار ممکن است ضرر جزئی را در صورت فروش توکن‌ها با نرخ فعلی بازار خود متحمل شود، اما نهنگ دارای عملکرد چشمگیری است. سابقه بیش از 200٪ بازگشت سرمایه (ROI) از معاملات قبلی SHIB.

بر اساس این سرویس، نهنگ موفق شد سود تخمینی 70 میلیون دلاری را به دست آورد که عمدتاً از معاملات استراتژیک SHIB در طول سال 2021 بود، زمانی که نهنگ قبل از شناسایی فعلی خود به ارز دیجیتال منتقل شد. در طول دوره‌های کاهش، سرمایه‌گذار از فرصت استفاده می‌کند تا توکن‌های SHIB را با قیمت‌های مقرون‌به‌صرفه جمع‌آوری کند، و بعداً با افزایش سرسام‌آور قیمت، فروش قابل‌توجهی داشت. در یک تراکنش، سرمایه‌گذار 900 میلیارد توکن SHIB را به صرافی HotBit منتقل کرد، زمانی که توکن در اوج خود با 0.000065 دلار بود، بنابراین به 58.27 میلیون دلار رسید تقریباً هشت برابر سرمایه‌گذاری اولیه بود.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی