|

برای میلیونر شدن چقدر Dogecoin لازم است؟

برای میلیونر شدن چقدر Dogecoin لازم است؟

لینک کوتاه کپی شد

Dogecoin (DOGE) بسیاری از سرمایه گذاران اولیه را به چند میلیونر تبدیل کرده است. میم کوین اصلی همچنین توسط نمادهای جهانی مانند مالک تسلا و ایکس، ایلان ماسک، پشتیبانی شده است. ماسک در موارد متعددی از رمزارز محبوب با مضمون سگ پشتیبانی کرده است. ماسک گفته است که از ماهیت غیر جدی این پروژه لذت می برد. DOGE همچنین به عنوان ارز برای کالاهای تسلا پذیرفته می شود.

با این حال، بسیاری از سرمایه گذاران و طرفداران کریپتو فکر می کنند که ممکن است قایق را با Dogecoin (DOGE) از دست داده باشند. با این وجود، DOGE ممکن است در آینده به ارتفاعات جدیدی صعود کند. شایعه شده است که پلتفرم X Musk شامل DOGE در ویژگی پرداخت خود می شود. اگر X DOGE را در پلتفرم خود ادغام کند، توکن ممکن است شاهد افزایش پذیرش انبوه باشد. افزایش پذیرش ممکن است باعث افزایش قیمت آن شود. ممکوین در حال حاضر بیش از 87 درصد از بالاترین قیمت خود یعنی 0.731578 دلار که در ماه می 2021، بیش از دو سال پیش به آن دست یافت، کاهش یافته است. طرفداران و سرمایه گذاران DOGE قیمت 1 دلار را در دوره صعودی بعدی هدف قرار داده اند.

وقتی Dogecoin (DOGE) به 1 دلار می رسد چگونه میلیونر شویم؟

اگر DOGE به قیمت 1 دلار برسد، به معنای رشد بیش از 1000٪ خواهد بود. برای داشتن یک میلیون دلار DOGE، به 1 میلیون توکن نیاز دارید. قیمت 1 میلیون توکن در حال حاضر حدود 95000 دلار است.

با این حال، رسیدن به قیمت 1 دلار کار آسانی نیست. این توکن به فشار قابل توجهی در پذیرش نیاز دارد. با این حال، ادغام با X می تواند به پروژه فشار مورد نیاز خود را بدهد.

Dogecoin (DOGE) از ژانویه 2023 تقریباً 35٪ افزایش یافته است. با این حال، این توکن در نمودارهای هفتگی اصلاح شد و 4٪ سقوط کرد. DOGE نیز در 14 روز گذشته 4.9 درصد کاهش یافته، با این حال، هنوز 24 درصد نسبت به ماه قبل افزایش یافته است.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی