|

یک دوج کوین به جهنم و یکی به مریخ؟

در حالی که قیمت Dogecoin به جهنم می رود، یک توکن دیگر به ماه می رسد

لینک کوتاه کپی شد

یک شرکت جدید دیگر Astrobotic اعلام کرد که یک Dogecoin واقعی را در دسامبر ماه آینده به ماه ارسال خواهد کرد. Astrobotic در 12 دسامبر 2023 یک کپی فیزیکی از Dogecoin را از طریق موشک Vulcan Centaur ULA بر روی DHL Moonbox ارسال خواهد کرد.

قیمت دوج کوین کاهش می یابد، تنها سکه «فیزیکی» به ماه می رود!

در حالی که خبر رسیدن یک سکه فیزیکی به ماه خبر هیجان انگیزی است ولی قیمت آن به ماه نمی رسد. قیمت Dogecoin، در واقع، امسال در حال حرکت به سمت جنوب و سقوط به زمین است و اکنون در سال 2023 به جهنم می رسد. بالاترین میزانی که DOGE در سه ماهه سوم و چهارم امسال معامله کرده است، جهش از 0.07 دلار به 0.08 دلار است.

دوج کوین علیرغم تلاش های متعدد در سال جاری قادر به صعود از مرز 0.10 دلار نیست. آخرین باری که با قیمت 0.10 دلار معامله شد، در دسامبر 2022 بود و یک سال است که نتوانسته است از این علامت عبور کند.

با این حال، ایده ارسال یک Dogecoin فیزیکی به ماه در حال حاضر «از2021»  در جریان است.

میم و ارز پیشرو از روزی که از بالاترین رقم تاریخی خود یعنی 0.73 دلار در می 2021 سقوط کرد، به سختی توانست قیمت خود را احیا کند. رکود بی پایان باقی می ماند و هر ماه به پایین ترین حد خود می رسد. از طرفی قیمت دوج کوین کاهش می یابد. یک Dogecoin فیزیکی به زودی به ماه خواهد رفت.

نا گفته نماند که قیمت دوج کوین (DOGE) اخیراً و به دنبال پرواز آزمایشی ناموفق موشک بزرگ استارشیپ شرکت اسپیس‌ ایکس (SpaceX ) با کاهش ۹.۵۰ درصدی مواجه شد و از ۰.۰۸۵۷ دلار به ۰.۰۷۸ دلار رسید.

این شرکت هوافضایی که رهبری آن به دست ایلان ماسک است، از ناموفق بودن آزمایش فضاپیمای استارشیپ خود در یک پرواز آزمایشی خبر داد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی