|

سهام عدالت ۱۱ میلیونی می شود ؟

ارزش سهام عدالت امروز یکشنبه 12 بهمن 99 چقدر است؟

ارزش سهام عدالت در پایان معاملات امروز بورس تهران چقدر است؟

لینک کوتاه کپی شد

شاخص بورس در پایان معاملات امروز 12 بهمن ماه با رشد 3 هزار 800 واحدی همراه بود و ارزش سهام عدالت در جریان معاملات امروز حدود 36 هزار تومان رشد کرد و به نزدیک ۱۱ میلیون تومان رسید. این در حالیست که ارزش سهام عدالت در جریان معاملات ۲ هفته گذشته کمتر از ۹/۵ میلیون تومان بود.

ارزش هر واحد از دارا‌یکم با رشد 1.45 درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته 16 هزار و 400 تومان معامله شد تا ارزش 200 واحد آن به 3 میلیون 280 هزار تومان افزایش پیدا کند. همچنین قیمت ابطال هر واحد صندوق (NAV ابطال) بر پایه خالص ارزش دارایی‌های 19.983 تومان ثبت شد.

وعده رئیس جمهور در خصوص سهام عدالت عملی می شود؟

اگر زمان‌بندی اعلام شده از سوی رئیس‌جمهور عملی شود، باید ۳۰ درصد سوم در روز ۲۲ بهمن و ۱۰۰ درصد آن تا عید آزاد شود، در واقع به گفته مسئولان قرار است در سال آینده سهام عدالت وارد پرتقوی شخصی افراد شود اما این روزها دهقان‌دهنوی، رئیس جدید سازمان بورس از به تعویق افتادن آزادسازی ۳۰ درصد سوم سهام عدالت خبر داده است.

همچنین در برگه‌های یک میلیون تومانی نیز که اکنون ارزش آن به حدود ۲۱ میلیون تومان رسیده، ۳۰ درصد آزادسازی شده آن ۶٫۲ میلیون تومان و ۶۰ درصد آزادسازی شده آن ۱۲٫۴ میلیون تومان می‌شود.

هرچند مدتیست که روند فروش سهام عدالت تقریبا متوقف شده اما با بهبود بازار سهام ممکن است این فروش‌ها از سر گرفته شود. آیا این اتفاق در دو ماه پایانی سال رخ خواهد داد؟

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی