|

فرگوسن سرمربی بعدی منچستریونایتد را معرفی کرد!

سر الکس فرگوسن، مائوریسیو پوچتینو را گزینه مناسب هدایت شیاطین سرخ می‌داند.

لینک کوتاه کپی شد

باشگاه منچستریونایتد به جستجو برای انتخاب سرمربی دائمی و بعدی خود ادامه می‌دهد و از پوچتینو به عنوان یکی از گزینه های مهم حضور روی نیمکت شیاطین سرخ نام برده شده است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ سر الکس فرگوسن، سرمربی سابق و پرافتخار منچستریونایتد نظر خود را در مورد سرمربی بعدی این تیم اعلام کرده و معتقد است مائوریسیو پوچتینو در اولدترافورد به موفقیت دست خواهد یافت. 

سر الکس فرگوسن که طی سه دهه حضور در رختکن یونایتد به تمامی افتخارات ممکن دست یافت، همیشه به ستایش از پوچتینو پرداخته و او را گزینه مناسبی برای هدایت منچستریونایتد می‌داند. تجربه موفق فعالیت در لیگ برتر و همچنین رابطه خوب با ستاره‌های بزرگ باعث شده سر الکس فرگوسن اعتقاد فراوانی به موفقیت پوچتینو داشته باشد.

خبار حاکی از احتمال جدایی این سرمربی آرژانتینی در پایان فصل بوده و پوچتینو به‌عنوان یکی از گزینه‌های جدی برای جانشینی سرمربی موقت و فعلی این تیم یعنی رالف رانگنیک در تابستان امسال مطرح شده است. در ماه نوامبر و بعد از جدایی اوله گونار سولسشر نیز شایعاتی در مورد حضور پوچتینو در اولدترافورد مطرح شد و حتی خود این سرمربی نیز علاقمند به این انتقال بود، اما پاری سن ژرمن پیشنهاد یونایتد را رد کرد. 

از اریک تن‌هاگ، سرمربی فعلی آژاکس نیز به‌عنوان دیگر گزینه هدایت یونایتد نام برده شده است. فرگوسن اگرچه نزدیک به یک دهه است از یونایتد جدا شده، اما هنوز از نزدیک شرایط باشگاه را دنبال کرده و حتی در بازگشت کریستیانو رونالدو در تابستان سال گذشته بعد از 13 به اولدترافورد، نقش مهمی ایفا کرد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی