|

تکلیف فوق ستاره پاری سن ژرمن مشخص شد!

قطعا سران پاری سن ژرمن از هزینه‌ ای که تاکنون برای نیمار برزیلی کرده‌اند، راضی نیستند.

لینک کوتاه کپی شد

پس از حذف پاری سن ژرمن در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل رئال مادرید، شایعات زیادی مبنی بر خروج برخی از بازیکنان از جمله نیمار از این باشگاه در تابستان آتی منتشر شدند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ به گفته اکیپ، با وجود نا‌امیدی مالکان قطری پاری سن ژرمن از جذب نیمار، او در تابستان آتی به دلیل هزینه بالایی که انتقالش برای دیگر باشگاه‌ها در بر دارد، در پاریس باقی خواهد ماند. سران پاریسی معتقدند که نیمار انگیزه لازم را ندارد و همیشه تمام تلاش و توان خود را به کار نمی‌گیرد. به طور مثال، در اوایل این فصل که نیمار در مچ پای خود مصدومیت داشت، روند بازگشت او به میادین نشان می‌دهد که او به دستور العمل‌‌های گفته شده برای ریکاوری عمل نکرده است.

زمانی که نیمار به پاری سن ژرمن با مبلغ هنگفت و رکورد شکن 222 میلیون یورو پیوست، بسیاری از شرکت‌های قطری، قرارداد‌های قابل توجهی را با این بازیکن منعقد کردند که نشان از این دارد قطری‌ها او را چهره پروژه خود قبل از جام جهانی 2022 می‌دیدند و آماده بودند نیمار را به هر قیمتی در باشگاه نگه دارند. اما اکنون آن‌ها بابت درستی هزینه‌ای که برای انتقال و حفظ نیمار کرده‌اند، شک دارند. در هر صورت با توجه به حقوق بالایی که نیمار از این باشگاه دریافت می‌کند، هیچ باشگاه دیگری قدرت مالی جذب او را ندارد و نیمار فصل بعد هم بازیکن پاری سن ژرمن خواهد بود. گفتنی است قرارداد نیمار در سال 2026 با این باشگاه به اتمام می‌رسد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی