|

کار سخت پرسپولیس در 6 دیدار باقی مانده لیگ!

پرسپولیس از 6 بازی باقی مانده تنها دو بار در ورزشگاه خانگی مقابل حریفانش قرار خواهد گرفت.

لینک کوتاه کپی شد

یحیی گل محمدی و شاگردانش تا پایان لیگ بیست و یکم، تنها دو بار فرصت دارند تا در ورزشگاه آزادی به مصاف حریفان خود بروند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ در روزهایی که ورود تماشاگران به ورزشگاه ها آزاد شده و تیم ها در بازی های خانگی می توانند از حضور تماشاگران خود نفع ببرند، پرسپولیس تنها دو بار در ورزشگاه آزادی به میدان خواهد رفت.

نگاهی به برنامه مسابقات که چند روز قبل از سوی سازمان لیگ اعلام شد نشان می دهد که پرسپولیس در شش هفته سرنوشت‌ساز پایانی فقط دو بازی خانگی در ورزشگاه آزادی خواهد داشت و در بقیه بازی ها باید در ورزشگاه های دیگر بازی کند. پرسپولیس حتی در بازی با سپاهان نیز به عنوان تیم میزبان نمی تواند در ورزشگاه صد هزار نفری بازی کند و این بازی حساس باید در ورزشگاهی بی طرف برگزار شود.

این درحالی است که در نیم فصل اول، برنامه بازی‌های پرسپولیس به گونه‌ای بود که بیشتر بازی‌های پرسپولیس در تهران و در ورزشگاه آزادی برگزار شد اما خبری از تماشاگر نبود و پرسپولیس در تمام بازی های خانگی اش بدون حضور طرفدار و در میان سکوهای خالی مقابل رقبا صف آرایی کرد.

 اما در 6 بازی باقی مانده تا پایان لیگ 21، سرخ پوشان فقط دو بازی در هفته‌های بیست‌وپنجم و بیست‌ونهم را در خانه و پیش چشم هواداران برگزار خواهند کرد. یک دیدار مقابل پیکان مجتبی حسینی و دیگری شهرخودروی داود سیدعباسی. به جز این دو بازی پرسپولیس باید در اصفهان به مصاف ذوب آهن برود. در تبریز با تراکتور بازی کند و در آخرین بازی در شیراز مقابل فجر سپاسی صف آرایی کند. اگرچه عنوان شده که یحیی شهر مشهد را برای میزبانی از سپاهان انتخاب کرده اما هنوز به صورت رسمی شهر و ورزشگاه مورد نظر کادرفنی پرسپولیس برای میزبانی از سپاهان معرفی نشده است.

برنامه ای که نشان می دهد تا چه اندازه کار پرسپولیس در شش هفته باقی مانده تا پایان فصل سخت است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی