|

فهرست 32 نفره تیم ملی آرژانتین اعلام شد

سرمربی تیم آرژانتین، فهرست 32 نفره مدنظرش را اعلام کرد تا در یک قدمی انتخاب 26 نفر اعزامی به جام جهانی قطر باشد.

لینک کوتاه کپی شد

تا آغاز رقابت‌های جام جهانی 2022 قطر باقی مانده است و ارزیابی سرمربیان 32 تیم حاضر در این مسابقات برای اعلام فهرست نهایی بازیکنان مدنظرشان ادامه دارد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از رکنا؛ تیم‌ها هرکدام فهرستی 55 نفره به فیفا ارسال کرده بودند تا بازیکنان نهایی را از این لیست اعلام کنند و حالا لیونل اسکالونی در آستانه سفر به قطر این فهرست را به 32 نفر تقلیل داده است تا همگی منتظر مشخص شدن 26 نفر نهایی و حذف شش نفر از این لیست باشند.

گفته می‌شود حضور تنها یک بازیکن از این فهرست قطعی شده که فرانکو آرمانی، دروازه‌بان ریورپلاته، است که با پروازی از بوینس آیرس به دوحه سفر کرده تا دومین حضورش در جام جهانی را تجربه کند.

این مربی آرژانتینی همچنان بازیکنان مصدومی که وضعیت آنها برای حضور در جام جهانی کاملا مشخص نیست مانند جیووانی لوسلسو، پائولو دیبالا و خوان فویث را در این فهرست قرار داده است تا فرصت بررسی نهایی را داشته باشند و گزینه‌های جانشین بیشتری را برای بعضی از پست‌ها در نظر گرفته است.

فهرست اعلام شده از سوی اسکالونی به شرح زیر است:

دروازه‌بان‌ها: امیلیانو مارتینز، گرونیمو رویی، فرانکو آرمانی، خوان موسو

مدافعان: نائول مولینا، گونزالو مونتیل، کریستین رومرو، خرمان پزیا، نیکولاس اوتامندی، لیساندرو مارتینز، مارکوس آکونا، نیکولاس تالیافیکو، خوان فویث، فاکوندو مدینا، نوئن پرز

هافبک‌ها: رودریگو دی‌پل، لئاندرو پاردس، جیووانی لوسلسو، الکساندر گومز، الکسیس مک آلیستر، گویدو رودریگز، انزو فرناندز، اکزکیل پالاسیوس

مهاجمان: لیونل مسی ، لائوتارو مارتینز، آنخل دی‌ماریا، جولیان آلوارز، نیکولاس گونزالس، خواکین کوریا، پائولو دیبالا، آنخل کوریا، تیاگو آلمادا

اولین تمرین تیم ملی آرژانتین قرار است 14 نوامبر در دوحه برگزار شود و آنها 16 نوامبر دیداری دوستانه با امارات برگزار خواهند کرد. اسکالونی قصد دارد فهرست 26 نفره را در همان روز اعلام کند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی