|

بازیکنی که پس از یک سال بدون تیم ماندن پا به جام جهانی گذاشت!

آندریس نوپرت پس از 1 سال بدون تیم بودن در 28 سالگی برای اولین بار در تیم هلند بازی کرد.

لینک کوتاه کپی شد

آندریس نوپرت دروازه بان اول تیم ملی هلند فراز و نشیب های بسیاری در دوران بازیش داشته است و داستانی حیرت انگیز برای هواداران فوتبال رقم زده است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ تیم ملی هلند تحت هدایت لوئیس فن خال، جام جهانی 2022 قطر را با برد 2-0 مقابل سنگال آغاز کرد. نکته جالب توجه در این بازی، حضور دروازه بان 28 ساله هلند، آندریس نوپرت با قد 203 سانتی متری در اولین بازی ملیش برای کشورش بود.

داستان زندگی آندریس نوپرت جالب توچه است. به گزارش گل، او متولد سال 1994 در هیرنفین هلند است و فوتبالش را در تیم همین شهر آغاز کرد. این دروازه بان تا سال 2014 که این تیم را ترک کرد، نتوانست در هیچ بازی ای برای تیمش به میدان برود. او از سال 2014 تا 2018 عضو تیم بردا شد و به عنوان دروازه بان دوم در این تیم بازی می کرد. او فقط 6 بار برای این تیم به میدان رفت.

نوپرت فصل 2018-2019 را در تیم سری بی فوجا گذراند. تیم فوجا به سری سی سقوط کرد و او از این تیم جدا شد. با وجود تلاش های همسرش برای پلیس شدن او و کسب درآمد ثابت، او به تیم دوردرخت پیوست. پس از یک سال حضور در این تیم یک سال بدون تیم ماند و راجع به آینده فوتبالیش دچار شک و تردید شد.

با وجود تمام این مشکلات، آندریس نوپرت از فوتبال جدا نشد و به دنبال رویاهایش رفت. تیم ایگلز هلند دچار وضعیت اضطراری شد و به یک دروازه بان احتیاج داشت. نوپرت به این تیم پیوست و نقطه عطف فوتبالی او سر رسید. پس از یک فصل حضور در ایگلز دوباره به هیرنفین بازگشت و توسط لوئیس فن خال به تیم ملی هلند دعوت شد. آندریس نوپرت در بازی هلند و سنگال دروازه بان تیم ملی هلند بود و واکنش های خوبی هم از خود نشان داد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی