|

ساپینتو با استقلال ادامه می دهد؟

آیا مشکلات مالی استقلال باعث عدم تمدید قرارداد ریکاردو ساپینتو با استقلال می شود؟

لینک کوتاه کپی شد

این روزها مشکلات مالی استقلال حسابی گریبانگیر این تیم شده است، اما آیا این مشکلات پولی ومالی دامنگیر سرمربی محبوب استقلال می شود؟

به گزارش «شایانیوز» به نقل از نبض بازار؛ ریکاردو ساپینتو در این روز‌های سخت که استقلال درگیر مشکلات مالی است، نه تنها اردوی تیم را ترک نکرده بلکه از تیمش خواسته هر روز بهترین خود را برای استقلال بگذارند و برای قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی تلاش کنند.

او می‌توانست بعد از دادن نوتیس همانند استراماچونی اردوی تیم را ترک کند و از فیفا همه قراردادش را مطالبه کند، اما در اینروز‌های سخت تصمیم گرفته راه دوم را انتخاب کند. تحمل مشکلات مالی تیم و مبارزه برای قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی. این دلخوشی موجب شده تا تماشاگران تیم استقلال مسرور از موفقیت‌ها و پیروزی‌های متوالی تیم در لیگ برتر شوند، در حالی که حذف از لیگ قهرمانان آسیا درد بزرگی است.

تماشاگران استقلال بعد از حضور علی فتح الله زاده در کمپ ناصر حجازی در روزی که ورود تماشاگران به تمرین آزاد بود، از مدیر عامل باشگاه استقلال خواستند که قرارداد ریکاردو ساپینتو را تمدید کند، اما دیگر حاضر به پیگیری این درخواست نشدند و در بازی با ذوب آهن خواستار جدایی این مدیر عامل از باشگاه شدند. اتفاقی که سرانجام امروز رخ داد و تماشاگران استقلال در فضای مجازی با مراجعه به صفحه حجت کریمی از وی خواستند، توام با تلاش برای پرداخت بدهی استراماچونی و پرداخت درصد و پاداش بازیکنان، قرارداد ریکاردو ساپینتو را هم تمدید کند.

حجت کریمی در اولین استوری بعد از پذیرفتن هدایت تیم استقلال گفت، او کار‌های زیادی برای انجام در باشگاه دارد و به موقع با تماشاگران استقلال حرف می‌زند و خبر رسیده یکی از ایده‌هایی که او در پیش گرفته تمدید قرارداد ریکاردو ساپینتو است. تصمیمی که به طور حتم همه از آن دفاع خواهند کرد، به خصوص تماشاگران تیم استقلال. ریکاردو ساپینتو تا پایان فصل با استقلال قرارداد دارد و امروز دستیارش مذاکره سرمربی تیم با هانسل زاپاتا بازیکن تیم آلومینیوم ارا ک را رد کرد و گفت؛ شاید ما فصل آینده در تیم نباشیم.

ریکاردو ساپینتو استقلال و تماشاگرانش را دوست دارد و طبیعی است که از تمدید قرارداد خود استقبال کند، اما تداوم مشکلات فعلی او را از تمدید قرارداد بر حذر خواهد کرد. به خصوص که به واسطه عملکرد خوب در استقلال طبیعی است دوباره با پیشنهاد مواجه شود. همان طور که فرهاد مجیدی بعد از قهرمانی با استقلال به لیگ برتر امارات رفت.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی