|

امباپه امشب صبح شود دیگر در پاریس جایی ندارد!

امباپه تنها تا پایان امشب فرصت خواهد داشت بند قرارداد یک سال دیگر با پاریسن ژرمن را تمدید کند.

لینک کوتاه کپی شد

کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی پاری سن ژرمن، تنها تا پایان امشب فرصت دارد تا گزینه تمدید یک ساله قراردادش با تیم فرانسوی فعال کند و در غیر این صورت، پاری سن ژرمن تمام تلاش خود را برای فروش او انجام خواهد داد.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از فوتبالی، امباپه در تابستان گذشته قرارداد جدیدی را با پاری سن ژرمن به امضا رساند و به نظر می‌رسید تا سال 2025، در این باشگاه ماندنی خواهد شد. در ابتدا این قرارداد به عنوان قراردادی 3 ساله عنوان شد اما دو سال آن تضمین شده بود و بندی در قرارداد ذکر شده بود که به امباپه اجازه می‌داد یک سال دیگر آن را تمدید کند. امباپه ماه پیش با ارسال نامه ای به باشگاه پاریسی که از عدم میل او به تمدید قراردادش خبر می‌داد، بحث نقل و انتقالاتی بزرگ دیگری را راه انداخت. مهاجم فرانسوی اصرار داشت که سال گذشته باشگاه را از تصمیم خود آگاه کرده است.

امباپه تنها تا پایان امشب فرصت خواهد داشت تا این بند را فعال کند. با توجه به اینکه امباپه حاضر نیست این بند را فعال کند، پی اس جی دو راه دارد، یا او را بفروشد و یا 11 ماه دیگر او را به صورت رایگان از دست بدهد. امباپه از ژانویه 2024، آزاد خواهد بود تا با باشگاه‌های غیر فرانسوی مذاکره کند و پیش قراردادی را به امضا برساند. 

ناصر الخلیفی، مالک باشگاه پاری سن ژرمن نمی‌خواهد که مهره با ارزش خود را رایگان از دست بدهد و اوایل این ماه در اینباره گفت:" موضع من کاملا مشخص است. من نمی‌خواهم که هربار آن را تکرار کنم. اگر کیلیان مایل به ماندن باشد، ما می‌خواهیم که بماند. اما باید قرارداد جدیدی را امضا کند. ما نمی‌خواهیم که بهترین بازیکن دنیا را رایگان از دست بدهیم. ما نمی‌توانیم اینکار را انجام دهیم. این یک باشگاه فرانسوی است. او گفت که هیچگاه رایگان اینجا را ترک نخواهد کرد. اگر امروز تصمیمش را تغییر داده است، تقصیر من نیست. ما نمی‌خواهیم که بهترین بازیکن دنیا را رایگان از دست بدهیم. این کاملا واضح است."

این انتظار وجود دارد که تیم فرانسوی پس از رد شدن فرصت فعال سازی بند تمدید یک ساله، تلاش خود برای فروش او را افزایش دهند. امباپه، چه این بند را فعال کند و چه نکند، پاداش وفاداری قابل توجهی دریافت خواهد کرد. این ستاره فرانسوی در صورتی که فردا صبح همچنان بازیکن پاری سن ژرمن باشد، به لطف قرارداد سودآوری که سال پیش امضا کرد، 51 میلیون پوند به جیب خواهد زد؛ طبق گزارش‌ها اگر او یک فصل دیگر نیز در باشگاه بماند، این مبلغ به 68  میلیون پوند افزایش پیدا خواهد کرد.

این باور وجود دارد که امباپه ترجیح می‌دهد که به رئال مادرید بپیوندد و تیم فرانسوی هم اعتقاد دارد که او و رئال مادرید پیش‌تر با هم به توافق رسیده اند. اینگونه گفته شده که امباپه در این راه حاضر است فصل بعد را از روی نیمکت پاری سن ژرمن دنبال کند تا سپس در تابستان آینده به برنابئو برود. همچنین، رسانه‌های فرانسوی معتقدند که امباپه در صورت پیوستن رایگان به رئال مادرید پاداشی به ارزش 138 میلیون پوند از تیم مادریدی دریافت خواهد کرد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی