|

بمب نقل و انتقالات زمستانی در دستان مالک ثروتمند تراکتور

تراکتور با مالک ثروتمند خود وارد نقل و انتقالات نیم فصل خواهد شد.

لینک کوتاه کپی شد

ساعاتی پیش تراکتور در دیداری مهیج موفق شد با سه گل صنعت نفت آبادان را شکست دهد. پس از این مسابقه اعلام شد که آلوارو خیمنس به پایان کارش در تبریز رسیده و از جمع سرخپوشان تبریزی جدا خواهد شد و احتمالا فوتبال خود را در تنریف ادامه خواهد داد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه، جدایی او به منزله این است که یک جای خالی در فهرست تراکتور به وجود می‌آید تا این تیم با فهرست 17 نفره پای به تعطیلات نیم فصل بگذارد. آنها در ابتدای فصل نیز یک جای خالی داشتند تا حالا برای پنجره زمستانی امکان خرید دو بازیکن را داشته باشند.

با این حال امتیاز ویژه جدایی آلوارو خیمنس، مربوط به سهمیه خارجی تیم تراکتور است. در شروع لیگ باتوجه به حضور صفا هادی، آلوارو خیمنس، ریکاردو آلوز، گوستاوو واگنین و خرید دو لژیونر، لیست خارجی تیم تراکتور پر شد تا پاکو خمس امکان خرید مهاجم خارجی را از دست بدهد.

tfmwq4xv

اما حالا خروج خیمنس که به صورت قرضی در تراکتور حضور داشت، یک سهمیه را در اختیار محمدرضا زنوزی و پاکو خمس قرار می‌دهد تا بازیکن موردنظر خود را جذب کنند. خبر قطعی این است که پاکو خمس هنوز مهاجم نوک خارجی را معرفی نکرده اما باشگاه و خمس در جستجو هستند تا یک مهاجم تراز اول را جذب کنند.

باتوجه به اینکه جدایی خیمنس بخشی از بودجه تراکتور را هم آزاد می‌کند، این تیم رقم مناسبی را در اختیار دارد تا یک مهاجم خارجی را جذب کند که باتوجه به تصمیم این باشگاه، یک مهاجم گلزن قهار خواهد بود تا مشکلات خط حمله تراکتور را کاملا مرتفع کند.

البته همانطور که گفته شد، هنوز هیچ نامی در صحنه نیست اما محمدرضا زنوزی که حالا تیمش را در بین مدعیان می‌بیند، انگیزه زیادی دارد تا با یک خرید ویژه انتظارات خمس و هواداران را برآورده کند. او در سالهای گذشته با جذب کوین فورچونه، لی اروین و آنتونی استوکس نشان داد که علاقه زیادی به خرید مهاجمان نامدار دارد و حالا شاید دوباره با خرید ستاره خط حمله لیگ ایران را سورپرایز کند.

با این حال فعلا منتظر نام موردنظر خمس و زنوزی نباشید و باتوجه به تعطیلات لیگ برتر، آنها جستجوی خود را ادامه خواهند داد و با وسواس خاصی وارد بازار نقل و انتقالات خواهند شد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی