|

برگه های سحر و جادو را ذوب آهنی ها در رختکن پرسپولیس گذاشتند؟

اعضای تیم پرسپولیس پیش از شروع بازی برگه های سحر و جادو را در رختکن خود پیدا کردند و آنرا به ناظر بازی نشان دادند!

لینک کوتاه کپی شد

برگه های سحر و جادو در رختکن تیم میهمان اتهامی را متوجه تیم میزبان کرد اما محمد ربیعی سرمربی تیم ذوب آهن هر اقدامی را از سوی تیمش در این زمینه رد کرد و گفت: من همین‌جا خواهش می‌کنم تمام دستگاه‌های نظارتی کشور و فدراسیون فوتبال وارد عمل شوند و راستی‌آزمایی کنند و اگر چنین مسئله‌ای هست اشد برخورد را داشته باشند و اگر غیر واقعی است باید از تهمت آنها جلوگیری شود.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از خبرورزشی، جالب اینجاست چند هفته ای است در اصفهان رختکن تیم میزبان و میهمان با هم عوض شده است. اما سوال اساسی اینجاست اگر اثبات شود برگه های سحر و جادو در رختکن تیم پرسپولیس کار تیم ذوب آهن بوده است آیا تیم میزبان جریمه یا محروم می شود؟

واقعیت این است آیین نامه انضباطی فدراسیون فوتبال پیرامون استفاده از سحر و جادو در لیگ برتر بندی ندارد که فرد یا تیم متخلف را جریمه کند. این اتفاق در رختکن تیم پرسپولیس به طور حتم در ادامه مسیر به طور حتم تیم های میهمان را حساس خواهد کرد و ممکن است در آینده شاهد واکنش هایی از سوی تیم میهمان باشیم.

ناظر بازی این موضوع را یادداشت و به طور حتم به سازمان لیگ گزارش خواهد داد. امیدواریم همه تیم ها برای برنده شدن در فوتبال روی تلاش و توانمندی های فنی خود تاکید کنند و روی به جادو و جادوگری نیاورند، به خصوص که این موضوعات شان فوتبال ایران را زیر سوال می برد. البته که در حال حاضر هیچ اتهامی متوجه تیم ذوب آهن نیست و هیچ چیزی اثبات نشده است.

 بروز این اتفاق و پیروزی تیم پرسپولیس اتفاق نکویی بود چرا که همه را متوجه کرد تیمی با سحر و جادو در فوتبال پیروز نمی شود و تیمی برنده می شود که بهتر فوتبال کند. بیشتر موقعیت ایجاد کند و از موقعیت ها بهره ببرد. به نظر باید این اتفاق را باید به فال نیک گرفت و اگر تیمی هم به دنبال استفاده از سحر و جادو بود با اتفاقات استادیوم فولاد شهر دیگر به این سمت و سو نمی رود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی