|

سد بزرگ سازمان لیگ پیش روی بیانیه نویسان!

آنچه سازمان لیگ انجام داد هرچند دیر اما بی شک بهترین تصمیم برای پایان دادن به بازی لوسی بود که داشت رقابت‌ در لیگ را لوث می کرد.

لینک کوتاه کپی شد

اگرچه سازمان لیگ در همان ابتدای فصل به تمام مدیران رسانه باشگاه ها اعلام کرد در بیست و سومین دوره لیگ برتر بیانیه نویسی ممنوع است اما تقریبا ۹۰ درصد باشگاه ها اصلا به این تذکر توجه نکردند چرا که این دستور، بازوی بازدارنده نداشت.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ باشگاه ها بیانیه می دادند و کمیته اخلاق به جای برخورد با مدیران رسانه تیم ها و سرپرست همان تیم و جریمه نقدی سنگین باشگاه ها و محروم کردن مدیر تیم (سرپرست تیم) و مدیر رسانه تیم از نشستن روی نیمکت، با دستور موقت؛ افرادی از باشگاه را از حضور در ورزشگاه محروم می کرد و این تنبیه هیچ گونه ثمری نداشت و بازدارنده نبود.

بیانیه نویسی ای که از دیدار سپاهان و استقلال آغاز شد و پس از بیانیه سپاهان، شاهد دیس بک استقلال بودیم!

در ادامه هم چند بار استقلال و پرسپولیس و سپاهان و تراکتور و حتی ملوان، استقلال خوزستان، هوادار، نفت آبادان، فولاد، نساجی و ... به جان هم افتادند و این بازی لوس بیانیه نویسی تا جایی ادامه پیدا کرد که یک رقابت بیرون زمین کنار رقابت داخل میدان شکل گرفت.

اما حالا سازمان لیگ کوبنده ظاهر شده و با جرایم سنگین که می تواند بازدارنده باشد، می خواهد مقابل این جریان منفی ایستادگی کند.

هرچند این ترس وجود دارد که جلوگیری از اعتراض باشگاه ها به برخی مسائل و مشکلات از جمله داوری منجر به سواستفاده شود اما جریمه های سنگین سازمان لیگ برای باشگاه هایی که بیانیه بنویسند و مدیرانی که به رقبا حمله کنند و مربیانی که علیه ارکان فوتبال، حتی باشگاه خودشان حرف بزنند، می تواند منجر به برچیده شدن بساط بیانیه نویسی در فوتبال ایران شود.

فقط امیدواریم برخوردها سریع و بلافاصله بعد از تخلف باشد تا باشگاه های رقیب تیم های خاطی، ناچار به نوشتن جوابیه مقابل بیانیه نشوند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی