|

دلربایی عجیب مهدی طارمی از هواداران پورتو

آمار مهدی طارمی در جام حذفی پرتغال، به معنای واقعی کلمه، رویایی است.

لینک کوتاه کپی شد

مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو در بازی دیشب تیمش مقابل براگا در جام حذفی موفق به گلزنی شد تا یک آمار ویژه و شاید دست نیافتنی ثبت کرده باشد. او در هر ۵ دیداری که در جام حذفی پرتغال به میدان رفته موفق به گلزنی شده است و حالا هواداران پورتو آرزو می‎‌کنند که مهاجم ایرانی‌شان در بازی مقابل یوونتوس در لیگ قهرمانان اروپا هم بتواند چنین نمایشی داشته باشد.

گلزنی طارمی در ۵ بازی متوالی تیمش در جام حذفی پرتغال باعث شد که هواداران پورتو بعد از ۵۹ سال شاهد چنین اتفاقی باشند. آخرین باری که یک مهاجم پورتو چنین آماری را ثبت کرده بود به فصل ۱۹۶۱/۶۲ برمی‌گردد که آزومیر مهاجم برزیلی پورتو توانست در ۵ بازی متوالی تیمش در جام حذفی پرتغال گلزنی کند.

دلربایی طارمی از هواداران پورتو

مثل همیشه درخشش طارمی باعث دلربایی او از هواداران پورتو شده و در توئیت‌هایی که درباره مهدی نوشته شده می‌توان شاهد میزان محبوبیت فوق‌العاده طارمی در بین هواداران تیمش بود.

یکی از هواداران پورتو نوشته است: طارمی در زمین همه کار می‌کند. گل می‌زند، پاس گل می‌دهد، حمله می‌کند و در کار‌های دفاعی هم هوای تیمش را دارد. معلوم نبود اگر او در بازی‌های اخیر پورتو در زمین نبود، چه اتفاقی برای تیم می‌افتاد. او دل همه ما را دزدیده است!

هواداران پورتو حین و بعد از بازی، با ارسال توئیت‌های فراوان از بازی خوب مهدی طارمی شگفت زده شده بودند و معتقد بودند که خرید طارمی، بهترین خرید این فصل فوتبال پرتغال بلکه جهان بوده است. حتی در این میان چند پیشنهاد ازدواج برای طارمی نیز از سوی کاربران پرتغال رسید. در زیر گزیده‌ای از هزاران توئیتی که در وصف مهدی طارمی منتشر شده بود را مرور می‌کنیم:

خواستگاری+از+مهدی+طارمی+(1)

طارمی من عاشق تو هستم، تو چطور؟ با من ازدواج کن!!!!

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • مرجان ارسالی در

    وا،خارجیها ک به هم یکسره پیشنهاد ازدواج مین،زیاد جدی نگیرین،طارمی هم فقط بلده اونجا خودشو بکشه ک گل بزنه،پاس گل بده،یا دافاع کنه،اینجا ک هستن کوچه بازاری فوتبال بازی میکن،باید آدم دلش اول برا ملته خودش بسوزه،باید دلت بسوزه ک پول بیت المال تو حلقت میره،بابتش گلی پاسی هم بدی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی