|

ایده‌های خلاقانه برای رنگ مناسب درب ورودی آپارتمان/ با رنگ‌ها شادی را به خانه ببرید

رنگ درب ورودی خانه اولین چیزی است که نظر میهمانان را به خود جلب می‌کند و تاثیر زیادی در زیبایی و نمای منزل دارد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- رنگ درب ورودی خانه اولین چیزی است که نظر میهمانان شما را به خود جلب می‌کند. طرح و رنگ درب ورودی آپارتمان تاثیر زیادی در زیبایی و نمای منزل دارد. انتخاب رنگ کاملا سلیقه‌ای است؛ اما باید دقت کنید که هارمونی و هماهنگی بین رنگ در و سایر وسایل خانه برقرار شود. انتخاب بهترین رنگ درب چوبی آپارتمان به عوامل مختلفی از جمله سبک کلی خانه، سلیقه شخصی شما و رنگ وسایل و دکوراسیون موجود در اتاق بستگی دارد. در ادامه برخی از جذاب‌ترین زنگ‌ها را برای خانه رویایی شما پیشنهاد خواهیم داد.

4

سبز زمردی

اگر وسایل خانه شما در طیف رنگی سبز قرار دارد باکلاس، مجلل و جلب توجه تنها چند کلمه برای توصیف در ورودی با رنگ سبز زمردی است. اگر می‌خواهید خانه‌ای با ظاهری دراماتیک و پیچیده داشته باشید، سبز زمرد را انتخاب کنید. فراموش نکنید ترکیب آن با رنگ طلایی مثلا در دستگیر به آن جلا می‌دهد.

1

مشکی مات

آیا دری قدیمی دارید که روزهای بهتری را به خود دیده است؟ هنوز از آن دست نکشید. یک رنگ سیاه تمام چیزی است که برای پنهان کردن ساییدگی و پارگی چندین دهه لازم است. ناگفته نماند که این رنگ خنثی جسورانه روی درها کاملاً مدرن به نظر می‌رسد اما جذابیتی همیشگی برای آن دارد. این باعث می‌شود که آن را به راحتی با هر طرح دکوری سازگار کند.

2

خاکستری روشن

در اینجا یک گزینه دوست داشتنی برای کسانی است که نمی‌خواهند خیلی از پالت رنگ سفید دور شوند. این سایه ملایم خاکستری نه خیلی خودنمایی می‌کند و نه خیلی ملایم و همچنین فوق العاده همه کاره است. روی هر دری که دوست دارید کار می‌کند، خواه ورودی خانه، اتاق خواب یا همه درهای شما با هم باشد.

3

آبی

رنگ آبی به ویژه آبی کلاسیک برای استفاده در همه سطوح زیبا به نظر می‌رسد. اگر تناژ آبی را در دکوراسیون خانه به کار برده‌ای یا به آبی علاقه دارید می‌توانید از این رنگ در درب ورودی نیز استفاده کنید. این رنگ می‌تواند یک آرامش خاصی را در خانه شما ساطع کند.

6

صورتی

رنگ صورتی این روزها کاربرد زیادی در خانه دارد و وسایل بسیاری با این رنگ تولید می‌شود؛ اگر شما هم عاشق رنگ صورتی هستید می‌توانید از آن در رنگ در ورودی خود نیز بهره ببرید.این رنگ ظرافت و زرق و برق قدیمی را می‌تراود، اما در فضاهای امروزی‌تر احساس راحتی می‌کند.

5

رنگ و طرح

اگر احساس خلاقیت بیشتری دارید، هم روی دیوار و هم روی در خانه خود یک نقاشی دیواری بکشید. این نقاشی دیواری با استفاده از قدرت رنگ، ورودی بی جان خود را به شادترین نقطه خانه تبدیل می‌کند. می‌توانید از طرح‌های رنگ‌های مختلف بهره ببرید اما توجه داشته باشید هماهنگی و هارمونی بین آن ایجاد کنید تا زیبایی دو چندانی به نمایش بگذارد.

7

قهوه‌ای

رنگ قهوه‌ای یکی از رنگ‌های پر طرف دار و پر استفاده در میان درب‌های ورودی است؛ به این دلیل که حس چوب را منتقل می‌کند. طیف رنگی این درب‌ها بسیار زیاد است از قهوه‌ای سوخته تا قهوه‌ای سوخته و ملایم. بسته به ملزومات خانه خود و دکوراسیون کلی آن می‌توانید یکی از رنگ‌های تناژ قهوه‌ای را برگزینید.

9

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی