|

مرخص تشویقی برای زندانیان حافظ و قاری قرآن در البرز

با برگزاری دوره‌های ترتیل، مسابقات و کلاس‌های قرآنی برای زندانیان، همراه اخذ گواهینامه، افراد از مرخصی تشویقی بهره مند خواهند شد.

لینک کوتاه کپی شد

رییس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان البرز گفت جواد ملازاده با اشاره به وجود چهار ندامتگاه بزرگ کشور در استان البرز افزود: این مهم یکی از بزرگترین دلمشغولی‌های ما در حوزه فرهنگی است، البته نهاد‌های هم تراز فرهنگی همچون اوقاف، آموزش و پرورش نیز در این زمینه احساس دغدغه مندی دارند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از خبرگزاری صداوسیما، رییس امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان البرز با بیان اینکه افرادی که در ندامتگاه‌ها حضور دارند جزو شهروندان به شمار می‌روند و نیازمند ارائه خدمات فرهنگی نیز هستند، گفت: در این خصوص کلاس‌های قرآنی، مسابقات، ترتیل و... برای این قشر از سوی تبلیغات اسلامی استان البرز برگزار شده است، که البته یکی دیگر از برنامه‌هایی که در این زمینه در دستورکار داریم ارائه و اجرای طرح‌های تبلیغی، ترویجی است که در این مورد اعطای گواهینامه رسمی و قانونی به مددکاران اعطا می‌شود.

او گفت: مددجویان با این گواهینامه‌ها می‌توانند در خصوص مرخصی برای خانواده‌ها اقدام کنند. این طرح با هدف تشویق مددکاران برای انجام فعالیت‌های قرآنی انجام می‌شود.

ملازاده ضمن تأکید بر اعجاز آیات قرآنی و نقش آفرینی این معجزه الهی در زندگی روزمره، اضافه کرد: سعی داریم با این عمل ضمن تشویق مددجویان به سمت و سوی قرآنی، شرایط را برای اصلاح افراد تسهیل کنیم.

چنانچه ساکن البرز هستید یا اخبار استان البرز برایتان حائز اهمیت است بخش البرز شایانیوز را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی